ارسال به دیگران پرینت

دانش آموزان بیمار به مدرسه فرستاده نشوند

رئیس روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان بوشهر از والدین خواست موارد آموزشی و پرورشی فرزندان خود را از مجاری رسمی و اداری پیگیر شوند و افزود: دانش آموزانی که بیمار هستند به مدرسه فرستاده نشوند.

دانش آموزان بیمار به مدرسه فرستاده نشوند

مجید اجرایی با اشاره به اظهارات وزیر آموزش و پرورش در نشست ستاد پیشگیری و کنترل بیماری کرونا گفت: آموزش و پرورش استان از سیاست های بهداشت و درمان استان تبعیت می کند و هرگونه اقدام لازم با توجه به نظرهای کارشناسی پزشکان آن مجموعه انجام خواهد شد.

وی رصد دقیق شرایط کرونا را برای استان مهم دانست و ادامه داد: خوشبختانه استان بوشهر وضعیت مساعدی از این حیث دارد ودر همین راستا کلاس های درس برپا خواهد بود.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان بوشهر از برگزاری نشست تخصصی شورای معاونان آموزش و پرورش استان در رابطه با موضوع این بیماری خبر داد و افزود: آموزش و پرورش برای اجرایی کردن اقدامات لازم در مدارس تصمیم های لازم را اتخاذ خواهد کرد.

اجرایی اضافه کرد: شورای تأمین استان‌ با هماهنگی وزارت بهداشت در مورد تعطیلی مدارس بایدتصمیم بگیرد و برای تعطیلی مدارس، آموزش و پرورش باید موارد را با حوزه‌های سیاسی و بهداشتی مطرح کند.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان بوشهر، صوی با اشاره به وجود شایعات متعدد در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی مدارس، تصریح کرد: هرگونه تعطیلی در این خصوص از طریق سایت آموزش وپرورش استان و خبرگزاری ها اعلام خواهد شد.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان بوشهر خاطر نشان کرد: مدیران مدارس و روسای آموزش وپرورش موظفند تمامی برنامه های اردویی وجمعی، همایش ها جشنواره ها و مسابقات را تا اطلاع ثانوی تعطیل کنند.

اجرایی از والدین خواست موارد آموزشی و پرورشی فرزندان خود را از مجاری رسمی و اداری پیگیر شوند و افزود: دانش آموزانی که بیمار هستند به مدرسه فرستاده نشوند.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه