ارسال به دیگران پرینت

رییس هیات بازرسی ستاد انتخابات استان تهران:

تخلفات کم تری نسبت به دوره گذشته در استان تهران شاهد بودیم

رییس هیات بازرسی ستاد انتخابات استان تهران گفت: تخلفات کم تری نسبت به دوره گذشته در استان تهران شاهد بودیم.

تخلفات کم تری نسبت به دوره گذشته در استان تهران شاهد بودیم

محمد تقی زاده بامداد شنبه در جمع خبرنگاران حاضر در فرمانداری دماوند طی سخنانی گفت: هیأت بازرسی انتخابات استان تهران، همگام با هیأت اجرایی و هیأت نظارت امر نظارت و بازرسی در انتخابات را آغاز کرد.

وی افزود: ما در شهر تهران گزارش‌های پراکنده تخلف در حوزه‌های مختلف را داشتیم، اما گزارش‌ها آن قدر جدی نبود، که روند انتخابات را تغییر داده و یا تأثیر جدی داشته باشد.

رئیس هیأت بازرسی ستاد انتخابات استان تهران گفت: گزارش‌های هیأت بازرسی به ستاد پیشگیری از تخلفات انتخابات در دادگستری استان تهران اعلام شد، که قطعاً مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

تقی زاده افزود: در برخی از شهرستان‌ها به دلیل حساسیت‌های محلی و منطقه‌ای و بعضاً جابجایی از منطقه‌ای به منطقه دیگر تخلفاتی داشتیم، که در پاکدشت و دماوند شاهد تخلفاتی بودیم، که مراجع قضائی وارد عمل شده و در برخی موارد که نیاز بود، تذکر جدی داده شد و در برخی مناطق برخورد قضائی و قانونی انجام شد، اما این موارد نیز تأثیر زیادی در انتخابات نداشته است.

وی گفت: شرایط در حوزه‌های انتخابیه شرایط مطلوب‌تری نسبت به دوره گذشته داشته است و تخلفات کم‌تری نسبت به دوره گذشته در استان تهران شاهد بودیم.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه