ارسال به دیگران پرینت

آیت‌الله جنتی: هر رای مشت محکمی به دهان ترامپ است

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه حضور در انتخابات به نفع کشور و مردم و به ضرر دشمن است، گفت: هر رای مشت محکمی به دهان دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکاست. او همچنین در واکنش به تحریم شورای نگهبان توسط آمریکا جمله ای به شوخی بیان کرد.


آیت‌الله جنتی: هر رای مشت محکمی به دهان ترامپ است

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه حضور در انتخابات به نفع کشور و مردم و به ضرر دشمن است، گفت: هر رای مشت محکمی به دهان دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکاست.

آیت الله احمد جنتی پس از انداختن رای خود در صندوق رای گیری در جمع خبرنگاران گفت: مشارکت پرشور در انتخابات به نفع مردم و به ضرر دشمن است.

جنتی در خصوص تحریم اعضای شورای نگهبان توسط آمریکا نیز به مزاح گفت: ما دیگر نمی‌توانیم برای کریسمس به آمریکا برویم و پول هایمان را برداریم و خرج کنیم.

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه اعضای شورای نگهبان منافعی در جایی ندارند که از تحریم‌های آمریکا متضرر شوند، تصریح کرد: این اقدام نشانه اختلال فکری مقامات آمریکایی است.

آیت الله جنتی دقایقی پیش رای خود را به صندوق شماره ۱۷۹۴ مستقر در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری انداخت.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میان‌ دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان از ساعت ۸ صبح امروز -جمعه - دوم اسفند در ۲۰۸ حوزه انتخابیه - ۶ هزار و ۱۱۲ شعبه شهری، ۵۷۷ شعبه روستایی و ۴۶۱ شعبه سیار اخذ رای- برای تعیین ۲۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی و تعیین۷ نماینده مجلس خبرگان رهبری در ۵ حوزه انتخابیه تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، فارس و قم برگزار می‌شود.

در این دوره از انتخابات ۵۷ میلیون و ۹۱۸ هزار و ۱۵۹ نفر واجد شرایط رای دادن و ۲ میلیون و ۹۳۱ هزار و ۷۶۶ نفر رای اولی هستند.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه