ارسال به دیگران پرینت

مجید انصاری: ۲۰ سال است مجلس در اختیار اصولگرایان است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نمایندگان باید اختیار و شجاعت لازم را برای بیان خواسته‌های مردم داشته باشند ولی به هرحال مجلس یازدهم باید در حوزه اقتصادی معیشت مردم و اقتصاد کشور رابطه بهتری با دنیا داشته باشد.

مجید انصاری: ۲۰ سال است مجلس در اختیار اصولگرایان است

مجید انصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در حسینیه جماران و شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات در حال برگزاری است و ان‌شاالله با مشارکت مردم انتخابات خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: مشارکت بالای مردم در تقویت امنیت ملی قطعا موثر است و می‌تواند تهدیدات را رفع کند. انشالله حضور مردم به صورت حداکثری باشد.

انصاری ادامه داد: اکثریت مجلس دهم در اختیار اصولگرایان بود مجلس‌های هفتم، هشتم، نهم به طور قاطع در اختیار اصولگرایان بود و در مجلس دهم هم اصلاح‌طلبان ۷۰ نفر بیشتر نداشتند و به همراه اعتدالیون صد نفر می‌شدند و این القای رقبای ما است که مجلس دهم در اختیار اصلاح‌طلبان بوده است. بنابراین از دور هفتم، هشتم، نهم و دهم به مدت ۲۰ سال مجلس در اختیار اصولگرایان بوده است و دستاورد آن را شما ارزیابی کنید.

وی درباره لیست اصلاح‌طلبان گفت: چندپارگی در لیست اصلاح‌طلبان وجود ندارد و بیش از ۲۲ نفر از اصلاح‌طلبان در لیست‌ها مشترک هستند بنابراین هشت نفر دیگر هم قابل قبول است و تقریبا لیست اصلاح‌طلبان یکی است.

انصاری درباره مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: مجلس یازدهم و هر مجلسی باید به جایگاه خود باز گردد و مجلس تضعیف شده و به حاشیه رانده شده است و نمایندگان باید اختیار و شجاعت لازم را برای بیان خواسته‌های مردم داشته باشند ولی به هرحال مجلس یازدهم باید در حوزه اقتصادی معیشت مردم و اقتصاد کشور رابطه بهتری با دنیا داشته باشد امروز مشکلات مردم به جز ساماندهی اقتصاد راهی ندارد و ساماندهی اقتصاد نیز جز سرمایه‌گذاری و ایجاد زمینه اشتغال برای جوانان و افزایش تولید و باز کردن راه بازارهای جهانی برای صادرات کالاهای تولیدی داخل راه دیگری ندارد.

وی ادامه داد: مجلس باید مجلسی مردمی باشد و کمتر به دنبال جدال، جنجال و دعوا باشد مجلس قوی مجلسی است که در برابر دشمنان باید بایستد اما به هر صورت آنچه که مردم انتظار دارند مجلس باید به دنبال مشکلات مردمی باشد که به آنها رای داده اند

میرسلیم: درمورد کرونا مخفی کاری صورت نگرفت

 مصطفی میرسلیم نیز درباره اینکه باتوجه به شرایط کشور مهم‌ترین دغدغه نمایندگان مجلس چه باید باشد، گفت: مشکلاتی که وجود دارد، عمدتا به موضوع رکود مربوط می‌شود. متاسفانه بسیاری از کارخانه‌های ما از کار بازمانده و کارکنان آنها از کار بازمانده‌اند. این موضوع هم روی تولید تاثیر گذاشته و هم به مشکلات جوانان فارغ‌التحصیل برای ورود به بازار کار اضافه کرده است. پس باید آنچه که به عنوان مانع بر سر راه اشتغال وجود دارد و به شدت برای کشور مصیبت‌بار است، هرچه سریع‌تر برطرف شود.

وی ادامه داد: همچنین مسائلی دیگری همچون تورم، کاهش ارزش پول ملی هرچه سریع‌تر باید مورد توجه قرار گیرد و برای آن راهکاری اندیشیده شود. از لحاظ خارجی نیز انشالله یک یکدستی و هماهنگی در مجلس فراهم بیاید و اتحاد نمایندگان بتواند قدرتمندانه در مقابل کینه‌توزی‌ها و عنادی که دشمنان خارجی با ما دارند، بایستند و باعث تقویت دولت هم بشوند و اینکه به لحاظ اجرایی هم بتوانند با این عنادها و تحریم‌ها برخورد کنند.

میرسلیم همچنین در رابطه با شایع شدن ویروس کرونا و پنهان‌کاری از سوی مسئولان توضیح داد: اکنون کرونا در دنیا شایع شده و به کشور ما هم وارد شده است و جای اینکه مردم نگرانی را به خودشان راه دهند و وحشت کنند، نیست. چون که وزارت بهداشت نسبت به موضوع اشراف دارد و در حال پیگیری این موضوع است. البته مخفی‌کاری هم صورت نگرفته است.

وی در پایان اظهار داشت: مردم در این شرایط باید نکات بهداشتی را رعایت کنند. اگر مسئله‌ای هم باشد و نکات بهداشتی باید رعایت شود وزارت بهداشت آن را اطلاع می‌دهد. در نهایت امیدوارم بدون اینکه وحشت کنیم، همه دست به دست هم دهیم تا مشکل حل شود و فاجعه‌ای رخ ندهد.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه