ارسال به دیگران پرینت

تازه‌ترین قیمت مسکن در مناطق ۲۲ گانه تهران

به گفته مشاوران املاک حجم معاملات مسکن در حال افزایش است و به احتمال زیاد شاهد خروج بازار مسکن از رکود خواهیم بود اما حجم این معاملات در مناطق مختلف تهران متفاوت است.

تازه‌ترین قیمت مسکن در مناطق ۲۲ گانه تهران

حجم معاملات مسکن در همه مناطق تهران یکسان نیست و در بعضی از محلات می توان گفت که از اوایل امسال تا کنون معامله ای صورت نگرفته است و در برخی مناطق دیگر تعداد معاملات روز به روز در حال افزایش است.

بنا بر داده های آماری بیشترین خرید و فروش مسکن در منطقه ۵ تهران انجام می شود به طوری که تنها از فروردین ماه امسال تا کنون ۲ هزار و ۹۱۲ خانه در این منطقه خرید و فروش شده اند و بعد از منطقه ۵ تهران منطقه ۲ و بعد از آن منطقه ۴ با اختلاف کم از یکدیگر قرار گرفته اند به طوری که از فروردین امسال تا کنون تعداد معاملات مسکن در این مناطق نزدیک به هزار و ۸۰۰ عدد بوده است.

در مقابل مناطقی از تهران که خرید و فروش مسکن در آن جا نسبت به سایر مناطق پایین تر بوده است منطقه ۲۰ و ۱۹ است به طوری که از فروردین ماه امسال تا کنون نزدیک به ۲۰ معامله مسکن در این مناطق صورت گرفته است.

قیمت مسکن در برج دو و سه امسال رشد بی سابقه ای را تجربه کرد و این افزایش قیمت ها با سرعت کم تر تا کنون ادامه یافته است و نه تنها قیمت ها در حال کاهش نیست بلکه با سرعت کم رو به افزایش است و همین موضوع عاملی برای افزایش تعداد معاملات مسکن در ماه های دوم و سوم سال جاری بوده است.

به طوری که در ماه دوم امسال تعداد معاملات مسکن بسیار رشد کرد اما با عبور از ماه سوم مسکن در رکود فرو رفته و معاملات آن به حداقل رسیده است تا جایی که در چهارمین ماه امسال تنها ۶۰ معامله مسکن در بازار تهران صورت گرفت اما در حال حاضر وضع معاملات در بازار مسکن در حال بهبود است و تعداد معاملات رو به افزایش است تا جایی که به گفته مشاوران املاک خرید و فروش در مناطق شمالی، جنوبی، شرقی، غربی و مرکزی تهران به خوبی صورت می گیرد.

در حال حاضر قیمت مسکن کماکان بالا و روبه افزایش است و مسکن در مناطق مختلف تهران با قیمت های زیر به فروش می رسد:

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه