ارسال به دیگران پرینت

اکرمی: مردم در انتخابات شرکت می‌کنند و مشکلی نخواهیم داشت

یک عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران با تاکید بر این که در مشارکت انتخاباتی باید میان تهران و شهرستان‌ها تفاوت قائل شویم اظهار کرد: همیشه مشارکت مردم در تهران حداقلی بوده است.

اکرمی: مردم در انتخابات شرکت می‌کنند و مشکلی نخواهیم داشت

سیدرضا اکرمی  با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری اقشار مختلف جامعه در انتخابات پیش‌روی مجلس، اظهار کرد: برگزاری این انتخابات برای اولین بار نیست که حال ما بخواهیم بسنجیم که شرکت در آن واجب و یا مستحب است. این انتخابات نیز مانند دیگر انتخابات‌هاست که ما شاهد آن بودیم.

وی اضافه کرد: گاهی مردم در انتخابات مشارکت 70 یا 80 درصدی داشتند و یا گاهی هم شاهد مشارکت 50 درصدی بوده‌ایم. انتخابات پیش‌رو نیز انتخابات دیگری است که مردم در آن شرکت می‌کنند و ما مشکلی هم در آن نخواهیم داشت.

اکرمی خاطرنشان کرد: ما در حوزه مشارکت باید میان تهران و شهرستان‌ها تفاوت قائل شویم؛ چرا که همیشه شرکت مردم در تهران حداقلی بوده نه حداکثری. اما در شهرستان‌ها به دلیل اینکه رقابت‌ها محلی و منطقه‌ای است حتما مشارکت بالا بوده و حضور مردم را شاهد بوده‌ایم.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران بیان کرد: ما هیچ گونه نگرانی نداریم؛ چرا که می‌دانیم مردم در این انتخابات شرکت می‌کنند اگرچه مشارکت شهرستان‌ها از تهران بیشتر خواهد بود، البته ما در این موضوع ناگزیر هستیم متاسفانه شاهد فعالیت یک ساله تحزب و تشکل قوی نیستیم. چون آنها فصلی عمل می‌کنند. اگر ما به این موضوع توجه کنیم و بتوانیم به سوی تحزب و تشکل پیش برویم گام مطلوبی برداشته‌ایم.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه