ارسال به دیگران پرینت

گلر تیم‌ ملی فوتبال ۵‌ نفره:

تلاش‌مان با سیاست‌های نادرست مسئولان از بین رفت

دروازه‌بان تیم‌ملی فوتبال پنج نفره با اشاره به تصمیم مسئولان برای اعزام نشدن تیم ایران به پارالمپیک توکیو، گفت: تلاش‌های ما با تعلل و سیاست‌های نادرست مسئولان ورزش از بین رفت.

تلاش‌مان با سیاست‌های نادرست مسئولان از بین رفت

میثم شجاعیان در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص تصمیم کمیته پارالمپیک مبنی بر اعزام نشدن تیم‌ملی فوتبال پنج نفره به مسابقات پارالمپیک توکیو، اظهار کرد: ما با سختی‌های بسیاری دست و پنچه نرم می‌کنیم و علی‌رغم تمام محدودیت‌ها و سختی‌های موجود، همیشه با تمام توان در میادین بین‌المللی حضور پیدا کرده و افتخارآفرینی کرده‌ایم اما با تدبیری که کیفی نام برده شده و نظر دوستان کارشناس نیز نتیجه نگرفتن تیم در پارالمپیک بوده است، نظر کارشناسان پارالمپیک جهانی این است که  ایران نه تنها جایگاه گذشته را حفظ می‌کند، بلکه یکی از شانس‌های کسب مقام قهرمانی است و بر این اساس حق بازیکنان تیم ضایع شد.

وی با اشاره به تمرینات تیم با هدف حضور در پارالمپیک، ادامه داد: ما در ساعت‌هایی که هوا فوق‌العاده گرم بود، تمرین می‌کردیم و حتی کارشناس پارالمپیک که تصمیم‌گیری به عدم اعزام تیم به توکیو کرد نیز وقتی همراهمان بود، به دلیل گرمای هوا راضی به پیاده شدن از ماشین هم نشد ولی ما یک ساعت و 30 دقیقه در همان هوای گرم تمرین می‌کردیم اما چطور می‌شود که تصمیم می‌گیرند، تلاش‌های ما و تمرینات سختی را که داشته‌ایم، نادیده بگیرند؟

گلر تیم فوتبال پنج نفره گفت: با وجود این‌که به صورت رسمی اعلام کرده بودند که باتوجه به توافق با کمیته پارالمپیک، تیم دیگر به توکیو اعزام نمی‌شود اما همچنان امیدوار بودم که حق تیم فوتبال پنج نفره را بدهند و فکر نمی‌کردم این‌گونه در حق ما بی‌رحمی شود. به هر حال تلاش‌های ما با تعلل و سیاست‌های نادرست مسئولان از بین رفت.

وی خاطر نشان کرد: چرا مسئولان علت عدم نتایج را کم‌کاری و افت تیم فوتبال پنج نفره در مسابقات گذشته می‌دانند، در صورتی که انتقاد اصلی بر عملکرد خودشان است. بارها و بارها از جانب مربیان‌مان خواستار ساختاری بهتر بودیم ولی هیچ وقت بستر را فراهم نکردند. ما در مسابقات جهانی که مورد انتقاد بر عدم نتیجه‌گیری قرار گرفتیم، کوچکترین مورد که حضور یک پزشک یا فیزیوتراپ کنار تیم است را نداشتیم و از فیزیوتراپ کشورهای دیگر  برای رفع آسیب‌دیدگی کمک می‌گرفتیم. چرا مسئولان برای اعزام نشدن تیم بهانه آوردند و چرا نقطه ضعف‌های خودشان را نمی‌بینند؟ چرا می‌گویند چون تیم فوتبال پنج نفره شانس کسب قهرمانی در پارالمپیک را ندارد به مسابقات اعزام نمی‌شود؟ مگر فوتبال را می‌شود پیش‌بینی کرد.

شجاعیان در پایان گفت: با کمترین امکانات و سخت‌ترین شرایط به سهمیه پارالمپیک دست پیدا کردیم. اما چرا باید به مسابقات اعزام نشویم و حق‌مان را ضایع کنند. آیا مسئولان می‌دانند تا چهار سال دیگر چه بلایی سر این تیم می‌آید؟ اکنون هیچ کدام از بازیکنان در شرایط روحی خوبی نیستند و نمی‌دانم مسئولان مربوطه چه جوابی برای این موضوع دارند.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه