ارسال به دیگران پرینت

رونمایی از لیست تشکلهای مدیریتی ، مطبوعات و رسانه های کشور

انتخابات راه ورود به عرصه دموکراسی و مردم سالاری است. در جمهوری اسلامی ایران نیز به طور میانگین پس از انقلاب، در حدود هر ۲ سال یک انتخابات برگزار شده است. در اسفند ماه سال جاری نیز انتخابات مجلس شورای اسلامی در ایران برگزار خواهد شد؛ انتخاباتی مهم برای تعیین سرنوشت رکن اصلی قانون گذاری و نظارت بر امور کشور.

رونمایی از لیست تشکلهای مدیریتی ، مطبوعات و رسانه های کشور

انتخابات راه ورود به عرصه دموکراسی و مردم سالاری است. در جمهوری اسلامی ایران نیز به طور میانگین پس از انقلاب، در حدود هر ۲ سال یک انتخابات برگزار شده است. در  اسفند ماه سال جاری نیز انتخابات مجلس شورای اسلامی در ایران برگزار خواهد شد؛ انتخاباتی مهم برای تعیین سرنوشت رکن اصلی قانون گذاری و نظارت بر امور کشور.

اهمیت مجلس شورای اسلامی و انتخاب نمایندگان خانه ملت برای همگان آشکار و مشخص است و به تعبیر بنیانگزار جمهوری اسلامی " مجلس در رأس امور است ". زندگی مردم به طرق مستقیم و غیر مستقیم با عملکرد مجلس در ارتباط است و لزوم حضور نمایندگان اصلح و به معنای واقعی کلمه خادم ملت ، امری خطیر و سرنوشت ساز است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شرایط حساسی در حال برگزاری است. آنچه بیش از پیش اهمیت دارد حضور گروه های فعال و تاثیر گذار و مورد وثوق مردم در این انتخابات میباشد.

گروه های مختلف رسانه ای باعنایت به  جایگاه مردمی و ارتباطات اجتماعی از جمله اقشاری هستند که همواره در انتخابات های کشور نقش تأثیر گذار و با اهمیتی داشته اند. در این دوره نیز تشکل های مدیریتی مطبوعات و رسانه های کشور با همفکری و بدور از رویکردهای سیاسی و با نگاهی ملی نسبت به اتخاذ موضع واحد در قبال انتخابات مجلس شورای اسلامی و معرفی تعدادی از نامزدهای دارای سوابق مدیریتی در عرصه رسانه به ملت عزیزمان اقدام نموده اند. این انجمن های صنفی متشکل از تشکل های زیر میباشد:

انجمن مدیران روزنامه های غیر دولتی

انجمن مدیران نشریات ایران

انجمن مدیران رسانه ها

انجمن مدیران رسانه های کشاورزی و صنایع غذایی

شرکت تعاونی مطبوعات کشور

 

این  ائتلاف از تعدادی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی بدون در نظر گرفتن جهت گیری سیاسی، رسانه ای و صرفاً در راستای تشکیل مجلسی خدمتگذار مردم با دغدغه منافع ملی حمایت میکند. اسامی این نامزدها بدین شرح است

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه