ارسال به دیگران پرینت

ناگفته‌های زندگی زن یک سیاستمدار در کاخ سفید

کتاب خودزندگینامه‌ «میشل اوباما» با ترجمه‌ سهیلا ناصری از سوی انتشارات خط و طرح منتشر شد.

ناگفته‌های زندگی زن یک سیاستمدار در کاخ سفید

کتاب «میشل اوباما» که عنوان پرفروش‌ترین کتاب سال آمریکا را نصیب خود کرد، زندگی شخصی همسر اولین رئیس‌جمهور سیاه‌پوست امریکا را قبل و بعد از ورود به کاخ سفید روایت می‌کند. نثر ساده و صمیمی نویسنده سعی دارد بیشتر به زندگی شخصی و خانوادگی او بپردازد تا طرح مسایل و دیدگاه‌های سیاسی وی.

 

میشل اوباما در بخشی از کتاب می‌نویسد: «من یک آدم معمولی هستم که در سفری فوق‌العاده قرار گرفت. در بازگویی داستانم، امیدوارم بتوانم به ایجاد فضایی برای داستان‌ها و صداهای دیگر کمک کنم... اگر داستان منحصر به فرد خودمان را بپذیریم و به آن افتخار کنیم و اگر خودِ واقعی‌مان باشیم، می‌توانیم خودمان را قوی و قدرتمند سازیم. در اینکه حاضر باشیم دیگران را بشناسیم و حرف‌هایشان را بشنویم زیبایی و عظمتی وجود دارد. از نظر من، اینگونه است که ما تحول پیدا می‌کنیم.»

 

کتاب «میشل اوباما» با ترجمه‌ سهیلا ناصری و ویراستاری امیر تخت‌روانچی در 626 صفحه، مصور و با قیمت 85 هزار تومان از سوی انتشارات خط و طرح روانه‌ بازار نشر شده است.

سهیلا ناصری، مترجم درباره‌ علت ترجمه‌ این کتاب می‌گوید: «برخی تشابهاتی که در زندگی همسران دیپلمات‌ها و سیاستمداران، البته در مقیاس‌های متفاوت، وجود دارد باعث شد من بتوانم با برخی جنبه‌های زندگی فردی نویسنده بیشتر ارتباط برقرار کنم.»

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه