ارسال به دیگران پرینت

مشارکت در انتخابات؛ پاسخی به تحریم‌های ترامپ

مهدی شیخ شرایط کشور در عرصه بین‌المللی در وضعیتی قرار دارد امروز که تحت اعمال شدیدترین فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها هستیم.

مشارکت در انتخابات؛ پاسخی به تحریم‌های ترامپ

تحریم‌هایی که دونالد ترامپ به آنان دل بسته و امید دارد تا مردم ایران را تسلیم خود کند. رئیس جمهور آمریکا می‌خواهد با پیش گرفتن این سیاست احمقانه؛ بدون در نظر گرفتن سوابق تحریم‌های پیشین علیه کشور و معاهده‌ بین المللی برجام، آزموده را دوباره بیازماید. اما ترامپ امید واهی دارد که ملت ایران تضعیف کند، مردم در برابر فشارها و سختی‌ها مقاومت کرده و باعث قوی‌تر شدن نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شوند.

یکی از راه‌های مقاومت در برابر آمریکا حمایت از کشور در تمامی عرصه‌ها است. قریب به ۱۰ روز دیگر، زنگ انتخابات در کشور نواخته می‌شود. انتخاباتی که به حضور حداکثری مردم و مشارکت تمامی قشرها بیش از گذشته نیازمند دارد. از اول انقلاب تا امروز دشمن با توطئه‌های مختلف سعی کرده تا چوب لای چرخ انقلاب بگذارد، اما همه توطئه‌ها با پشتیبانی مردم به حول و قوه الهی خنثی شده و این بار نیز می‌شود. 

در این چند ماه اخیر نیز تحولات بزرگی در کشور مانند شهادت سپهبد سلیمانی، حمله موشکی سپاه به پایگاه نظامی آمریکا در عین الاسد عراق، افزایش تحریم‌های آمریکا رخ داد. حال اما مشارکت مردم می‌تواند در بی‌اثر کردن تحریم‌ها نقش داشته باشد و علاقه‌مندی آنان به سرنوشت کشور را نشان دهد و توطئه‌های آمریکا و غرب با ناکام بگذارد.  

رهبر معظم انقلاب نیز در دیدار اخیر خود با مردم، چند توصیه مهم بیان کردند و یکی از آنها مشارکت بیشتر مردم در انتخابات بود که باعث بی‌اثر شدن تحریم‌ها و افزایش امنیت کشور می‌شود. بیانات رهبری به این موضوع اشاره دارد که برای ایمن‌تر شدن از تهدیدات خارجی، مردم باید پایبندی خود را به انقلاب به تصویر بکشند و لازمه این موضوع، مشارکت حداکثری در انتخابات است. 

 

* نماینده مردم تهران در مجلس دهم 

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه