ارسال به دیگران پرینت

بستن زنجیر چرخ در محورهای خراسان شمالی الزامی شد

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی اعلام کرد: به دلیل بارش برف و لغزندگی سطح جاده ها، تردد در بیشتر محورهای این استان بدون استفاده از زنجیر چرخ امکانپذیر نیست.

بستن زنجیر چرخ در محورهای خراسان شمالی الزامی شد

سرهنگ علیرضا حسین زاده سه‌شنبه شب اظهار داشت: به همین دلیل برای جلوگیری از خطرات و حوادث احتمالی تردد کشنده ها و کامیون ها در این محورها ممنوع شده است.

وی افزود: بارش برف باعث مختل شدن رفت و آمد خودروها در محور بجنورد - اسفراین در جنوب، بجنورد - شیروان در شرق و چمن بید به جنگل گلستان در غرب استان شده است و پلیس از تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ در این مسیرها جلوگیری می کند.

سرهنگ حسین زاده خاطرنشان کرد: این در حالی است که هم اینک نیز بارش برف در تمامی محورهای استان ادامه دارد و مسیرها به شدت لغزنده است.

وی با تاکید بر رعایت نکات ایمنی برای تردد در محورها از رانندگانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی استان را دارند خواست تا حد امکان از ترددهای غیرضرور پرهیز کرده و در صورت نیاز حتماً تجهیزات ایمنی را به همراه داشته باشند.

بارش برف از دیروز بیشتر نقاط استان خراسان شمالی را فراگرفته است که براساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان شمالی این وضعیت تا روز چهارشنبه ادامه دارد.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه