ارسال به دیگران پرینت

نمایشگر هوشمندی که تبلیغات می‌کند

یکی از تیم‌های تحقیقاتی بریتانیا یک نمایشگر هوشمند را طراحی کرده که این نمایشگر می تواند اطلاعات آماری را از یک برند یا محصول خاص در اختیار کاربران قرار دهد و صحت سلامت آن برند را به طور دقیق اعلام کند.

نمایشگر هوشمندی که تبلیغات می‌کند

سرویس بین‌الملل- شیما نصیری: بسیاری از مردم هنگامیکه با یک بسته تبلیغاتی جدیدی آشنا می شوند، از صحت آن اطمینان خاطر ندارند و نمی دانند چطور می توانند به آن برند یا محصول خاص اطمینان کنند. از این رو یا به افرادی که از آن استفاده کردند رجوع می کنند و یا سخنان فروشنده یا عرضه کننده را می پذیرند. اما هم اکنون این نمایشگر می تواند اطلاعات آماری را از یک برند یا محصول خاص در اختیار کاربران قرار دهد و صحت سلامت آن برند را به طور دقیق اعلام کند.

در واقع این نمایشگر در تلفن همراه و یا لپ تاپ کاربر نصب می شود و دارای یک کد خوان است. کد و یا نشانه محصول و برند موردنظر در این سیستم درج می شود و در کمتر از 5 دقیقه تمام اطلاعات تخصصی آن برند به صورت آماری به نمایش در می آید.

این نمایشگر می گوید که این برند از چه زمانی فعالیت رسمی خود را آغاز کرده، از چه مجوزهای سلامت و زیست محیطی برخوردار است، چه میزان مخاطب را در چه بازه زمانی توانسته به سوی خود جذب کند، درصد رضایتمندی مخاطبان از محصولات آن چقدر است و اینکه فواید و مزایای محصولات آن در چه سطحی قرار دارند.

تمامی این اطلاعات در قالب نمودارهای رنگی به نمایش درمی آیند و در قسمت درج اطلاعات مکتوب نیز به ثبت می رسند. از این رو مصرف کنندگان می توانند با استفاده از این نمایشگر به راحتی و با اطمینان خاطر اقدام به خرید محصولات کرده و دیگر نگران سلامت آن نباشند.

شرکت های تولیدکننده انواع محصولات می توانند در این برنامه تخصصی عضو شده و محصولات خود را معرفی کنند. البته مسئولان این نمایشگر فعالیت هر کدام از برندهای متقاضی را بررسی خواهند کرد و پس از کسب صحت آن، اقدام به معرفی محصولات می کنند.    

 

منبع : اسکان نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه