ارسال به دیگران پرینت

بن سلمان در زندان ترامپ

راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران همزمان با سراسر کشور درحالی آغاز شد که تعدادی از شرکت‌کنندگان تابوت‌هایی نمادین تروریست‌های آمریکایی را به جمع تهرانی‌ها آورده‌اند.

بن سلمان در زندان ترامپ

برگزاری راهپیمایی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مصادف شد با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی.

جمع کثیری از مردم استان تهران از ساعات اولیه صبح سه شنبه و هم زمان با سال روز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسیرهای از پیش اعلام شده راهپیمایی ۲۲ بهمن ایستادند، تا با حضور در این راهپیمایی فریاد «امروز، روزِ عزّت ایران است، بیست و دو بهمنِ جاودان است.» سر داده و عزت ایران را هم زمان با چهلمین سالگرد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گرامی بدارند.

به گفته رئیس ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان تهران، بیش از ۴۰۰ عکاس، خبرنگار و فیلمبردار داخلی و خارجی جشن ۴۱ سالگی مردم ایران را در شهرستان‌های استان تهران پوشش می‌دهند.

خشم ترور سردار سلیمانی هنوز از یاد مردم انقلابی که امروز راهی خیابان‌ها شدند نرفت آنها با برگزاری دادگاه‌های نمادین و گذاشتن تابوت‌هایی با پرچم آمریکا به خون‌خواهی از شهید حاج قاسم سلیمانی پرداختند. همچنین تصویری از بن سلمان در زندان سلطه آمریکا در حاشیه این مراسم به ثبت رسید.

عرض ارادت یک پیرزن ۱۰۰ ساله به سردار سلیمانی از دیگر حواشی این مراسم بود که می گفت: «این سرزمین مال ماست، وظیفه داریم که بیاییم، حاج قاسم ۴۰ سال به کشور خدمت کرد، جانم فدای او ...»

 

 

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه