ارسال به دیگران پرینت

میزان افزایش بودجه دانشگاه پیام نور در سال آینده اعلام شد

رئیس دانشگاه پیام نور از افزایش حدود هفت درصدی بودجه این دانشگاه برای سال ۹۹ در لایحه دولت خبر داد و گفت: تنها ۳۰ درصد از بودجه دانشگاه پیام نور توسط دولت تامین می‌شود.

میزان افزایش بودجه دانشگاه پیام نور در سال آینده اعلام شد

دکتر محمدرضا زمانی به آخرین وضعیت بودجه دانشگاه پیام نور اشاره کرد و افزود: این دانشگاه فقط حدود ۳۳ درصد از بودجه خود را از دولت یا بودجه عمومی دریافت می‌کند که این اعتبار دریافتی صرفا برای پرداخت حقوق پرسنل دانشگاه صرف می‌شود. بنابراین ما توانستیم تا به امروز درصد خوبی از این تخصیص‌ها را دریافت کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: از کل بودجه عمومی دانشگاه پیام نور حدوداً هفت درصد از تخصیص‌هایی که باید تا به امروز پرداخت می‌شد را دریافت نکردیم و ما حقوق سایر بخش‌های دانشگاه را از درآمدهای اختصاصی خود پرداخت می‌کنیم. بنابراین دولت فقط برای بند «و» یا بخش حقوق پرسنل دانشگاه اعتبار پرداخت می‌کند.

رئیس دانشگاه پیام نور همچنین درخصوص بودجه این دانشگاه در سال آینده نیز گفت: براساس لایحه دولت که تقدیم مجلس شورای اسلامی شده است، بودجه دانشگاه در سال ۹۹ حدود هفت درصدی رشد خواهد داشت و مابقی هزینه‌ها از طریق درآمدهای اختصاصی دانشگاه پرداخت خواهد شد.

دکتر زمانی تاکید کرد: با انجام برنامه‌های صرفه‌جویی در این دانشگاه و همچنین افزایش درآمدهای غیرشهریه‌ای طی دو سال اخیر درآمدهای اختصاصی دانشگاه تا حدودی رونق پیدا کرده است و خوشبختانه تاکنون مشکل اعتباری نداشته‌ایم.

 

منبع : ایسنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه