ارسال به دیگران پرینت

هافبک استقلال محروم شد

| هافبک استقلال با دریافت کارت زرد در بازی با الشرطه دیدار این تیم برابر الاهلی عربستان را از دست داد.

هافبک استقلال محروم شد

آرش رضاوند در دقیقه 3 بازی با الشرطه روی بازیکن حریف خطا کرد و چون جلوی خلق موقعیت را از حریف گرفت داور به او کارت زرد نشان داد.

با توجه به اینکه رضاوند در بازی با الریان هم کارت زرد دریافت کرده بود 2 اخطاره شد و بازی با الاهلی عربستان را از دست داد.

 

منبع : خبر آنلاین
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه