ارسال به دیگران پرینت

سلیمی: نماینده باید انقلابی بیندیشد و رفتار کند

یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که «نماینده باید انقلابی بیندیشد و رفتار کند»، گفت: نماینده از مردم است و با انتخاب مردم وارد مجلس شورای اسلامی می‌شود، پس چطور است برخی از آنها بعد از یک‌سال خودرویش را عوض می‌کنند و تغییر رفتار می‌دهند.

سلیمی: نماینده باید انقلابی بیندیشد و رفتار کند

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره‌ شاخص‌های انتخاب درست و خصوصیات یک نماینده منتخب، گفت: نماینده باید از مسائل کلان ملی برداشت درست داشته باشد، در غیر این صورت نمی‌تواند قضاوت درستی از مسائل انجام دهد. همچنین نماینده نباید در مقابل قدرت‌ها، مرعوب باشد. بداند راهکار حل مشکلات کشور از طریق قدرت‌های خارجی نیست باید ضمن اعتقاد و ارتباط با دنیا ظرفیت‌های داخلی را نادیده نگرفت و به آنها اتکاء کرد.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: یک نماینده باید انقلابی بیندیشد و عمل و رفتار کند، نه این‌که فقط انقلابی حرف زده و رفتارش لیبرالی باشد. نماینده قرار است نماینده مردم و نه نماینده طاغوت و اشراف و قطب‌های ثروت و قدرت باشد. فردی که به عنوان نماینده به مجلس شورای اسلامی می‌آید از مردم است و باید در طول چهار سال هم از مردم بماند. چرا باید نماینده سال اولی که به مجلس شورای اسلامی می‌آید خودرویش را عوض کند. چطور می‌شود در طول یکسال این تغییرات در یک فرد حاصل می‌شود.

نماینده محلات در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که «نماینده باید از آرمان‌های انقلاب دفاع کند»، اضافه کرد: نباید تنها دم از ولایت زده شود اما روش دیگری در پیش گرفته شود، نماینده باید امور مردم را پیگیری کند و بداند کار نمایندگی سخت است روز و شب، تعطیل و غیرتعطیل ندارد اگر فرد تلاشگر نباشد نمی‌تواند در این مسیر توفیق داشته باشد قطعا در این مسیر رفیق بازی و قبیله‌گرایی به کار نماینده آسیب می‌زند.

 

منبع : ایسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه