ارسال به دیگران پرینت

مسافر نبود برخی خطوط اتوبوس تعطیل شد

سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با اشاره به اینکه دلیل حذف برخی از خطوط اتوبوس در پایتخت کمبود مسافر است، گفت: در صورتی که تقاضا به میزان کافی باشد، از مینی‌بوس برای این خطوط استفاده می‌شود.

مسافر نبود برخی خطوط اتوبوس تعطیل شد

محمود ترفع سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران اظهار داشت: در سال‌های پیش به دلیل اینکه این مسیر پرمسافر نبوده است و تعداد اتوبوس‌های شرکت واحد نیز با کمبود همراه بوده است لذا مجبور به حذف این خط اتوبوس شده‌ایم.

وی افزود: ممکن است برخی نسبت به حذف این اتوبوس‌ها گلایه‌مند باشند که هر چند تعدادشان زیاد نیست ولی در صورت بررسی و نیازهای موجود استفاده از مینی‌بوس برای این خط مدنظر قرار گرفته است. 

 سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران خاطرنشان کرد: ارزیابی مجدد از این خط نیز انجام می‌شود و حتی در صورت مشاهده‌ و ارائه گزارش در مورد افزایش تعداد مسافران، احتمال بازگشایی مجدد این خط نیز وجود دارد.

ترفع خاطرنشان کرد: راه‌اندازی خطوط مینی‌بوس در تهران مدنظر قرار گرفته و مناقصه حدود ۸ خط مینی‌بوس در حال انجام است و برخی از مناقصات نیز صورت گرفته است که در صورت نهایی شدن مینی‌بوس‌های جدید در برخی از خطوط بکارگیری می‌شود.

وی تأکید کرد: حذف خطوط اتوبوسرانی بی‌دلیل نیست و این تصمیم بنا به بررسی کمیته خطوط که متشکل از نماینده شهرداری منطقه، پلیس راهور و معاونت حمل‌ونقل انجام می‌گیرد حتی از نظر شورایاران در این زمینه بهره‌مند هستیم.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • بازنشته ارسالی در

      باز طرحهای غیر کارشناسی نشده دیگر از مسئولین ناکارامد، مثلا خط فیاض بخش به انقلاب کجاش کم مسافره که با تعطیلی ان مسافران بازار وپارک شهر وجمهوری را سرگردان وویلان کرده ولعن ونفرین رانصیب مسببان ان کرده

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه