ارسال به دیگران پرینت

پراید سد مقاومتی را شکست

روند افزایش قیمت خودرو در بازار در حالی ادامه دارد که انتظار می رفت انتشار خبر صدور محوز ترخیص خودرو از گمرک فضا را برای تعادل قیمت ها در بازار خودرو فراهم کند.

پراید سد مقاومتی را شکست

رشد قیمت‌ها در بازار خودرو حالا حتی برای فعالان این بازار نیز عجیب تلقی می‌شود به طوری که وقتی مروز از برخی درباره قیمت پراید یا سایر خودروهایی که زمانی ارزان قیمت بودند سئوال می‌شد، می‌گویند خریدار واقعی هستی یا تنها برای اطلاع از قیمت تماس می گیری. این امر نشان می‌دهد بخش عمده‌ای از مراجعات به بازار خودرو تنها با هدف اطلاع از وضعیت قیمت‌هاست . یکی از فعالان بازار در این خصوص گفت: به عبارت دیگر اغلب افرادی که زنگ می‌زنند کسانی هستند که خودشان خودرو برای فروش دارند و می خواهند از قیمت مطلع شوند تا فایل اعلامی‌شان در فضای مجازی را اصلاح کنند . وی در پاسخ به این سئوال که ایا خرید و فروش صوری برای بالا بردن قیمت انجام می شود یا خیر ؟ گفت: در روزهای اخیر حتی خرید و فروش صوری نیز نداشتیم چه رسد به واقعی .

 امروز قیمت هر دستگاه پراید ۱۱۱ با افزایش نزدیک به ششصد هزار تومانی قیمت سد مقاومتی را شکست و به قیمت ۶۶ میلیون و سیصد هزار تومان فایل شد.

 سایر مدل‌های پراید نیز کمابیش با چنین رشد قیمتی مواجه بودند. سایپا ۱۳۱ به قیمت ۶۱ میلیون تومان و سایپا ۱۵۱ نیز به قیمت ۶۶ میلیون و پانصد هزار تومان فایل شده‌اند.

 بر اساس این گزارش تیبا رینگ فولادی نیز به قیمت ۷۲ میلیون تومان و تیبا ۲ سفید به قیمت ۷۶ میلیون تومان فایل شده‌اند. انتظار برای کاهش قیمت‌ها در بازار وجود دارد . وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز پیش‌تر چنین وعده‌ای داد اما فعالان بازار می گویند با رشد عجیب قیمت‌ها بازار شب عید نیز راکدتر از گذشته باقی ماند.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      آقایان اگر تخصص دارند !!!!!!!!!!!!!!! نظر تخصصی شون رو اعلام کنند . اگر تخصص ندارند گورشون رو گم کنند

      • امیر ارسالی در

        پراید چی داره مگه انقد باید پولشو بدیدم , خدا لعنتتون کنه

    • مریم ارسالی در

      اره دیگه یه پراید پنج میلیون انقدر توش بچاب بچاب به این قیمت میرسه از یه پراید باید پولش بین همه تقسیم شه هر گسی چند میلیون توش بخوره میشه این این مردم بدبخت نباید بخرن انقدر نخرن همه رو دسشون بمونه مجبور شن ارزان گنن

    • فریبا ارسالی در

      هیچ چیز در این مملکت اتفاقی نیست پیش به سوی ایرانی فقیر و مردمانی گرفتار با این وضعیت اگر پیش بره اقتصاد که هیچ در کمتر از یک قرن دیگه از ایران و ایرانی چیزی جز یک شاهنامه باقی نمیمونه بتازید ددددد

    • مهدی ارسالی در

      چه اشکال داره قیمت بره بالا کل خانواده همه پس اندازمون جمع میکنیم با داداشمون میریم یک ماشین میخریم میریم تفریح چه حال میده

    • سیروس ارسالی در

      مردم تو رو خدا نخرید از خودمون شروع کنیم بخدا نخریم ارزون میشه

    • ناشناس ارسالی در

      نخرید نخرید بیایید با نخریدن دلالان رو شکست بدیم

    • مهدی ارسالی در

      ترو خدا نذارین این قیمتهارو افغانستان در مورد پراید ببینه دیگه ابرو برامون نمیمانه

    • مهدی ارسالی در

      تورو خدا از این به بعد اسم پراید رو بذارین پرادو حداقل ی کم از اندوه ما کم بشه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه