ارسال به دیگران پرینت

وزیر آموزش‌وپرورش:

به دانشجو معلمان هم «عیدی» پرداخت می‌شود

| وزیر آموزش‌وپرورش از پرداخت «عیدی» به دانشجو معلمان خبر داد.

به دانشجو معلمان هم «عیدی» پرداخت می‌شود

محسن حاجی میرزایی با اشاره به تصویب‌نامه ۱۴۳۸۸۹/ت ۵۶۰۰ ه مورخ ۸ بهمن‌ماه ۱۳۹۸ هیئت‌وزیران با موضوع نحوه پرداخت پاداش آخر سال ۱۳۹۸، از پرداخت عیدی به دانشجو معلمان خبر داد.

وی در ادامه با اشاره به ماده ۶ قانون مستخدمین خدمت به وزارت آموزش‌وپرورش، خاطرنشان کرد: دانشجویان متعهد خدمت در آموزش‌وپرورش به نسبت مدت تحصیل تمام‌وقت در سال ۱۳۹۸، از پاداش آخر سال «عیدی» بهره‌مند خواهند شد.

 

منبع : آنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه