ارسال به دیگران پرینت

گیریم از کرونا راحت شدیم، با این یکی چه‌کار کنیم؟

| محمدرضا میرشاه ولد با اشاره به نزدیک شدن به روز ولنتاین، با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: "گیریم با رعایت بهداشت فردی و ماسک و شلغم از اولی جستیم و قسر در رفتیم با دومی چه کنیم؟"

گیریم از کرونا راحت شدیم، با این یکی چه‌کار کنیم؟

گیریم از کرونا راحت شدیم، با این یکی چه‌کار کنیم؟

 

منبع : خبر آنلاین
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه