ارسال به دیگران پرینت

هتل عباسی اصفهان به عنوان بهترین هتل جهان شناخته شد

هیچ می دانستید که یکی از زیباترین هتل های جهان، در اصفهان خودمان قرار گرفته است؟ هتل عباسی اصفهان، یکی از هتل های ایران است که از شهرت جهانی و بین المللی برخوردار است. هتل عباسی به تعبیر بسیاری از خبرگزاری های مهم و معروف جهان همچون موزه ای بزرگ و تاریخیست که مسافران اجازه اقامت و حضور در آن را دارند. این هتل زیبا و تاریخی که یادگاری از دوره صفویان است، به این معروف است که به خوبی توانسته معماری خاص و بی نظیرش را از ودیعه های تاریخی و سنتی جامعه ایرانی با مدرنتیه های جهان فعلی ترکیب کرده و محیطی بسیار زیبا را به وجود آورد.

هتل عباسی اصفهان به عنوان بهترین هتل جهان شناخته شد

هتل عباسی، شاهکاری از تلفیق تاریخ و هنر

هتل شاه عباس که آن را بیشتر به عنوان هتل عباسی می شناسند، یکی از بزرگ ترین هتل های استان اصفهان و ایران است و در نوع خود، شاهکاری بی مانند است. اگر قصد خرید بلیط هواپیما اصفهان و سفر به این شهر را دارید و می خواهید تا در این شهر رزرو هتل انجام دهید، پیشنهاد می کنیم تا حتما هتل عباسی اصفهان را در بین انتخاب های خود قرار دهید. اقامت در اقامتگاهی که متعلق به صفویان است و حال و هوای تاریخی و سنتی ایرانی دارد، گردشگران بسیاری را از سراسر دنیا به خود جذب می کند.

محوطه ای که هتل عباسی در آن قرار گرفته، از بین مجموعه سه گانه از مدرسه، بازارچه و کاروانسرا انتخاب شده که هر 3 یادگاری از دوره حکومت صفویان در ایران هستند.

اگر از لحاظ تاریخی بخواهیم هتل عباسی اصفهان را مورد بررسی قرار دهیم باید بگوییم که، در زمان سلطنت شاه سلطان حسین صفوی، به دستور او این مجموعه که بالاتر از آن ها نام بردیم، برای مادرش ساخته شدند. به همین خاطر نام دیگر مدرسه و این کاروانسرا، مادرشاه است. از آن جایی که در زمان های دور محل اسکان مسافران کاروانسراها بوده، کاروانسرای مادر شاه از همان موقع هم بسیار مشهور و زبانزد بوده است.

سال های سال گذشت و در سال 1336، به دستور دولت وقت آن زمان اجاره نامه ای بین سازمان اوقاف و بیمه ایران منعقد شد که بر اساس آن شرکت بیمه متعهد شد تا به هزینه خود نسبت به احداث هتل در این مکان اقدام کند و پس از اتمام عملیات ساخت، از آن بهره‌ برداری نماید. مدیر وقت بیمه ایران بهره برداری از این هتل را یکی از بزرگ ترین افتخارات دوره کاری خود معرفی کرده است.

 در ساخت مهمانسرا جدید، تمامی محوطه آن را مملو از گل کاری کردند و نهر فرشادی را که از وسط آن می گذشت را همچنان حفظ نمودند. البته در بازسازی کاروانسرا و ساخت هتل عباسی، 2 اصل مهم به خوبی رعایت شد؛ اولین اصل حفظ اصالت نمای بیرونی کاروانسرا و اولویت بعدی تبدیل حجره ‌های کاروانسرا به اتاق های هتل بود. در نهایت از سال ۱۳۴۴، گروه هتلداری نگرسکو از فرانسه مدیریت این هتل را به ایرانیان سپرد که در نهایت این کار باعث توسعه بیشتر آن با خرید نزدیک به 12 هزار متر مربع از زمین های شرقی کنار کاروانسرای سابق شد و در نهایت در سال 1345 به صورت رسمی، هتل عباسی اصفهان تاسیس شد

 

 

هتل عباسی اصفهان در صدر اخبار جهان!

ممکن است که این سوال برایتان پیش آمده باشد که چرا هتل عباسی اصفهان در سر تیترهای اخبار جهانی قرار گرفته است. جواب این سوال کاملا واضح است! هتل عباسی اصفهان به قدری زیبا و فاخر است که بیشتر گردشگران مخصوصا خارجی هایی که به ایران می آیند در سفر با تور نصف جهان، رزرو هتل اصفهان را به مقصد این هتل انجام می دهند. به همین علت، این هتل کم کم مورد توجه رسانه های معتبر خارجی قرار گرفت و به این صورت برای اولین بار در سال 2017 به دنیا معرفی شد. بسیاری از خبرگزاری ها، هتل عباسی اصفهان را به عنوان زیباترین هتل در منطقه خاورمیانه معرفی کردند و تمامی خصوصیات این هتل زیبا را مورد نقد و بررسی خود قرار دادند. همچنین این هتل سالانه پذیرای مهمانان و گردشگر مختلف و همچنین مهمانان عالی رتبه سیاسی و شخصیت ‌های معروف بین ‌المللی است.

هتل عباسی، اقامتگاهی بزرگ، مجهز و مجهز

در حال حاضر هتل عباسی، اقامتگاهی 5 ستاره با 225 اتاق، سوئیت و آپارتمان است که همگی آن ها مطابق با استانداردهای بین ‌المللی ساخته شده ‌اند. این هتل که به عنوان کهن ترین اقامتگاه جهان هم می شناسند، در خیابان چهار باغ عباسی قرار گرفته است. ساختمان این هتل 3 طبقه است. این هتل، دارای 2 رستوران با ظرفیت 400 نفر است که هم به مسافران هتل و هم به مهمانانی که در هتل اقامت ندارند و از بیرون می آیند، خدمات ارائه می دهد. هتل پارکینگ اختصاصی دارد و از لحاظ وضعیت ترافیکی هم در محدوده قرار گرفته است. همچنین، لابی این هتل قابلیت پذیرایی از 70 نفر را به طور هم زمان را دارد. اگر رزرو هتل اصفهان خود را به مقصد این هتل انجام داده اید، باید بدانید که با اقامت در آن از اینترنت رایگان و نامحدود بی سیم هم برخوردار خواهید شد. برخی از دیگر خدمات این هتل را در جدول زیر برایتان ذکر خواهیم کرد.

سیستم تهویه مطبوع دراتاق

صندوق امانات داخل اتاق

روزنامه

سیستم اطفاء حریق دراتاق

صبحانه رایگان

مرکز خرید

در این مطلب همه چیز را درباره هتل عباسی اصفهان و پیشینه آن برایتان گفتیم. فرقی نمی کند که با تور اصفهان به این شهر سفر می کنید و یا بلیط هواپیما اصفهان خریده باشید، شما می توانید به راحتی رزرو هتل اصفهان خود را به وسیله شرکت های خدمات گردشگری معتبر انجام دهید در نهایت در این هتل اقامت کنید.

 

 

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه