ارسال به دیگران پرینت

30 هزار بار از کد تخفیف اسنپ ویژه معلولان استفاده شده

شرکت اسنپ در طرحی به نام «با شما در حرکتیم» از ۱۲ آذرماه ۱۳۹۸ تا پایان امسال تخفیفی برای افراد دارای کارت معلولیت بهزیستی ساکن تهران در نظر گرفت. بر اساس اعلام روابط عمومی اسنپ، تا کنون حدود ۳۰هزار بار از کد تخفیف ویژه افراد دارای معلولیت استفاده شده است. هزینه کلیه‌ی فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی اسنپ از جمله طرح «با شما در حرکتیم» از منابع مالی شرکت اسنپ پرداخت می‌شود و راننده به هیچ عنوان هیچ هزینه‌ای را متقبل نخواهد شد.

30 هزار بار از کد تخفیف اسنپ ویژه معلولان استفاده شده

روابط عمومی اسنپ درباره تخصیص تخفیف سفر به معلولان می‌گوید: «اسنپ به واسطه مسئولیت اجتماعی خود تلاش می‌کند تا در حضور پررنگ افراد دارای معلولیت در جامعه نقش داشته باشد. از همین رو همزمان با روز جهانی معلولان، تفاهم‌نامه‌ای را برای تخصیص کد تخفیف به افراد دارای معلولیت با شهرداری امضا کردیم. اسنپ این تفاهم‌نامه را صرفا در راستای مسئولیت اجتماعی خود امضا کرده و هیچ امتیازی بابت تخصیص این کد تخفیف از هیچ سازمانی دریافت نکرده ‌است.»

30 هزار بار از کد تخفیف اسنپ ویژه معلولان استفاده شده

این تخفیف از طریق یک کد اختصاصی روی شماره تلفن افراد دارای معلولیت قابل استفاده است. افراد دارای معلولیت در هر سفر باید این کد را در بخش «کد سفر» داخل اپلیکیشن اسنپ وارد کنند تا ۲۰درصد از هزینه سفر آنها (تا سقف ۶هزار تومان) کم شود.

 

بر اساس اعلام روابط عمومی اسنپ، برای فعال‌سازی این کد تخفیف تیم‌های مختلفی در اسنپ با همه توان بسیج شدند تا بتوانند کار را به نحو احسنت به انجام رساند. شورای شهر شماره تلفن افراد دارای معلولیت را در اختیار اسنپ قرار داد و اسنپ پس از فعال کردن کد تخفیف برای اطلاع‌رسانی درباره این تخفیف به افراد دارای معلولیت پیامک ارسال کرد.

 

روابط عمومی اسنپ در ادامه توضیح می‌دهد: «با توجه به اینکه شماره تلفن‌هایی که در اختیار اسنپ قرار گرفته بود کامل نبود، برای ارائه تخفیف به معلولان ساز و کاری را با روابط عمومی بهزیستی در نظر گرفتیم. بر اساس این ساز و کار، افراد دارای معلولیت عضو بهزیستی اطلاعات خود را (شامل کد ملی و شماره موبایل) جهت استعلام از طریق ارسال دایرکت در شبکه‌های اجتماعی رسمی اسنپ، یا ارسال ایمیل به pr@snapp.cab و یا تماس با پشتیبانی در اختیار اسنپ قرار می‌دهند. این اطلاعات با سازمان بهزیستی چک می‌شود و در صورت تایید این سازمان کد تخفیف به این افراد تعلق می‌گیرد.»

 

در حال حاضر بحث حمایت از معلولان به عنوان اصلی‌ترین مسئولیت اجتماعی شرکت اسنپ تعریف شده است. از همین رو تسهیلات ویژه‌ای برای رانندگان دارای معلولیت نیز در نظر گرفته‌اند. مجموع رانندگان دارای معلولیت در ناوگان حمل‌ونقل اسنپ حدود ۱۰هزار نفر است که تمام این افراد از پرداخت کمیسیون معاف شدند. مجموع کمیسیون افراد دارای معلولیت در یک ‌سال گذشته تا ابتدای تابستان ۹۸، مبلغ ۹۰‌میلیارد ریال بوده که اسنپ این رقم را از اعتبار این افراد کسر نکرده است.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه