ارسال به دیگران پرینت

Med2Life دریچه ورود به دنیای مدرن پزشکی در سریعترین زمان و کمترین هزینه

همانطور که ما برای کارهای حقوقی نیاز به مشاور حقوقی داریم و یا برای فعالیت های اقتصادی، نیاز به مشاور اقتصادی داریم، برای بهتر زندگی کردن و سلامت که مهمترین هدف زندگی هست احتیاج به مشاور سلامت داریم. تصور بیشتر افراد بر این است که ابتدا باید بیماری گریبانگیر شخص شود و سپس به پزشک مراجعه کنیم ولی اصول اساسی سلامت ،مشاوره با پزشک برای سلامت ماندن است و ما سعی می کنیم در Med 2 life بتوانیم مشاور سلامت باشیم که با علم پیشرفته پزشکی فردمحور افراد را با سلامتی هر چی بیشتر آشنا کنیم.

Med2Life دریچه ورود به دنیای مدرن پزشکی در سریعترین زمان و کمترین هزینه

در ادامه توضیحات مختصری را از زبان خالق این سایت  و در باره چگونگی کار آن مرور می کنیم.

 

به چه علت این ایده در جهان مورد استقبال بی نظیر قرار گرفته؟

خالق MED2life  مهندس شروین حمزه لو: در کشورهای پیشرفته محوریت زندگی انسانها مبنا بر سلامت ، تغذیه مناسب ، ورزش ، مشاوران پزشکی، بر نامه ریزی شده است

ما توانسته ایم با med2life مشاوره پزشکی فرد محور که حتی در این کشورها پزشکی نوین نامیده میشود را به منازل ببریم، و به صورت ساده در دسترس انسانها قرار بدهیم.

و وجه تمایز  ما در med2life  با سایر سایت های پزشکی این است که فارغ از اینکه med2life  کلینیک تخصصی بیماریهای خاص مانند سرطان  و بیماریهای ژنتیکی می باشد،ما موفق شدیم راههای درمان تمامی بیماریها که شامل بیماریهای خاص و یا غیرخاص می باشد را به افراد ارائه نماییم و تمامی بیماریها و حتی مشاوره پزشکی را زیر پرچم med2life گردآوری نماییم.

 

آیا ریشه کنی سرطان یک جمله تبلیغاتی است؟

سونامی سرطان را با MED2LIFe کنترل کنیم

شروین حمزه لو: تقریبا تمامی سرطانها اگر به سرعت شناسایی شود و بیمار تحت درمان پزشکی به صورت فرد محور قرار بگیرد ، بیماری تحت کنترل قرار می گیرد. متاسفانه زمانی بیمار از بیماری خود اطلاع پیدا می کند که بیماری بیمار را تحت کنترل قرار داده است. در صورتی که همه می توانند با تستهای ژنتیکی که ما در اختیار آنها قرار می دهیم از سلامتی خود و یا بیماری آگاه بشوند و در صورت لزوم از بهترین روشهای درمانی فرد محور برای خود بهره ببرند، MED2LIFe به صورت یک مشاور پزشکی در طول تمامی دوران درمان به بیمار مشاوره پزشکی مدرن روز دنیا را می دهد.

کادر پزشکی و متخصص در ME2LIFe در زمینه های درمان بیماریهای خاص در دنیا سابقه های درخشانی دارند و این متخصصین به رهبری پروفسور کریم نیرنیا با وسواس خاصی در کنار هم قرار گرفته اند.

از ویژه گیهای خاص MED2LIFe قرار گرفتن تمامی بیماریها در زیر یک فرمت می باشد و مربوط به یک بیماری خاص نمی باشد و بیمار می تواند در مورد تمامی بیماریها از متخصصین مربوطه راهنمایی لازم را بگیرد.

تله مدیسین به معنای "پزشکی از راه دور " است .طبق تعریف ITU ، تله مدیسین عبارتست از " عمل مراقبت پزشکی با استفاده از ارتباطات صوتی تصویری”

فراموش نکنید تله مدیسین ،و پزشکی فرد محور آینده پزشکی در دنیا خواهد بودو MED2LIFE دریچه ورود به این علم در دنیای مدرن پزشکی می باشد.

راز سلامت،آگاهی به موقع و جلو گیری از بیماریست و MED2LIFEراز سلامتی است

خوب زندگی کردن و سلامتی حق مسلم تمام انسانها می باشد، شروین حمزه لو خالق MED2LIFE اظهار امیدواری کرد که فرهنگ سلامت زندگی کردن را بتوانیم در ایران سرلوحه زندگی تک تک ایرانیان قرار دهیم و با فرهنگ سازی درست با بیماریهای خاص مبارزه کنیم.

Med2life زاده خلاق دانشمندان و مهندسان ایرانی

Med2life بهترین سلاح برای مبارزه با بیماریهای خاص

 

منبع : خبر آنلاین
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه