ارسال به دیگران پرینت

آمار ناشران ثبت‌نام شده در نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد

مدیر کمیته ناشران داخلی سی و سومین نمایشگاه بین‎المللی کتاب تهران از ثبت‎نام ۱۰۵۱ ناشر برای حضور در این نمایشگاه خبر داد. ثبت نام در این رویداد فرهنگی تا دو روز دیگر (۱۴ بهمن) ادامه دارد.

آمار ناشران ثبت‌نام شده در نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد

سیدرفیع احمد جواهری، مدیر کمیته ناشران داخلی سی و سومین نمایشگاه بین‎المللی کتاب تهران، درباره تعداد ناشران ثبت‎نام‌کننده برای حضور در این رویداد فرهنگی گفت: «تا ساعت ۲۴ روز جمعه، یازدهم بهمن‌، ۱۰۵۱ ناشر ثبت ‌نام خود را در سایت نمایشگاه کتاب تهران انجام داده‌اند.»

او درباره تفکیک ناشران ثبت‎ نامی نیز بیان کرد: « ۱۲۷ ناشر کودک و نوجوان، ۷۲۵ ناشر عمومی، ۱۵۸ ناشر دانشگاهی و ۴۱ ناشر آموزشی تاکنون ثبت‎ نام خود را انجام داده‎اند.»

بر اساس این گزارش و بر اساس اعلام دبیرخانه، بر اساس تفکیک استانی تعداد ۷۶۲ ناشر از تهران و ۲۸۹ ناشر از استان‎ها و ۹۸۴ ناشر خصوصی و ۶۶ ناشر دولتی برای حضور در این دوره از نمایشگاه ثبت‎نام کرده‌‌اند.

ناشران متقاضی تا تاریخ ۱۴ بهمن‌ فرصت دارند برای ثبت‎نام به سایت www.tibf.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌ نام اقدام کنند. همچنین دبیرخانه کمیته ناشران داخلی، مستقر در طبقه منهای یک اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران، از ساعت ۹ تا ۱۶ با شماره تلفن ۶۶۱۷۶۳۶۸ پاسخگوی ناشران خواهد بود.

همچنین ناشران می‎توانند به صورت غیرحضوری با آدرس ایمیل ‌nasheran@tibf.ir  مکاتبه کنند.

سی و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «کتاب یعنی زندگی» از ۲۶ فروردین تا ۵ اردیبهشت سال ۹۹ در مصلای امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.  

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه