ارسال به دیگران پرینت

وزیر بهداشت خواستار جلوگیری از ورود مسافران از چین شد

سعید نمکی، وزیر بهداشت با انتشار توییتی اعلام کرد از دکتر جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور خواسته است تا اطلاع ثانوی از ورود هرگونه مسافر از مبدأ چین به هر طریقی (هوایی، زمینی و دریایی) جلوگیری شود. وی همچنین نوشته است تمام پایگاه‌های بهداشتی در تمام و‌رودی‌های کشور از آغاز شیوع کرونا در حال آماده باش کامل هستند.

وزیر بهداشت خواستار جلوگیری از ورود مسافران از چین شد

در‌ نامه‌ای از آقای دکتر جهانگیری خواستم به وزارت خارجه و وزارت راه ابلاغ کند تا اطلاع ثانوی از ورود هرگونه مسافر از مبدا چین به هر طریقی (هوایی، زمینی و دریایی) جلوگیری شود، همچنین تمام پایگاه‌های بهداشتی در تمام و‌رودی‌های کشور از آغاز شیوع کرونا در حال آماده باش کامل هستند.

وزیر بهداشت همچنین در توییت دیگری مورد وضعیت دانشجویان ایرانی مقیم ووهان چین اعلام کرده است، این افراد با تدابیر بهداشتی مناسب در روزهای آینده به کشور باز می‌گردند؛ همچنین برای اطمینان از ایمنی، دو هفته در محل مناسبی تحت نظر و مراقبت‌های کامل پذیرایی خواهند شد.

با پیگیری‌های مکرر و همراهی وزارت امور خارجه بیش از ۷۰ نفر از دانشجویان ایرانی مقیم ووهان چین که نگران وضعیت آن‌ها بودیم، با تدابیر بهداشتی مناسب در روزهای آینده به کشور باز می‌گردند و برای اطمینان از ایمنی، دو هفته در محل مناسبی تحت نظر و مراقبت‌های کامل پذیرایی خواهند شد.

 

منبع : درحاشیه
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه