ارسال به دیگران پرینت

شیعی: سرمربی تیم‌ ملی ایرانی خواهد بود

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: تصمیم این است که سرمربی تیم ملی یک ایرانی باشد و به طور حتم ظرف چند روز آینده سرمربی جدید تیم ملی معرفی می‌شود.

شیعی: سرمربی تیم‌ ملی ایرانی خواهد بود

«محمود شیعی» مدیرعمل باشگاه پیکان پس از پایان دیدار تیمش برابر نساجی مازندران که با برتری یک بر صفر تیم مهمان همراه بود، در جمع خبرنگاران اظهاران داشت: در جلسه‌ای که با حیدر بهاروند داشتیم قرار شد روی گزینه‌های ایرانی کار شود. وقتی بهاروند به نتیجه نهایی رسید، اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال جمع بندی لازم را انجام خواهند داد.

وی در پاسخ به این پرسش که امکان دارد هدایت تیم ملی را یک گزینه خارجی بر عهده بگیرد، گفت: تصمیم این است سرمربی تیم ملی یک ایرانی باشد و به طور حتم ظرف چند روز آینده سرمربی جدید تیم ملی معرفی می‌شود.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: شکایت مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی از ایران به فیفا داستان کهنه‌ای است که مهدی تاج باید درباره آن نظر دهد و  من در جریان این موضوع نیستم.

شیعی همچنین درباره شکست یک بر صفر تیمش نیز اظهار داشت: متاسفانه مقابل نساجی شکست خوردیم و این شایسته ما نبود.

وی افزود: حسین فرکی سرمربی ما باید فکر اساسی درباره شرایط پیکان کند. بازیکنان پیکان باید با تعصب و با غیرت فوتبال بازی کنند. در روزی که نساجی معمولی بود، بازیکنان پیکان از معمولی نیز در سطح پایین‌تری قرار داشتند.

 مدیرعامل پیکان خاطرنشان کرد: اگر حضور من در پیکان ادامه یافت با حسین فرکی بحث‌هایی برای بهتر شدن و قوی‌تر شدن پیکان خواهم داشت.

 

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه