ارسال به دیگران پرینت

پوستر محصول سینمایی مشترک ایران و چک رونمایی شد

پوستر فیلم سینمایی «تعارض» به کارگردانی محمدرضا لطفی که محصول مشترک ایران و جمهوری چک است و در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر حضور دارد، رونمایی شد.

پوستر محصول سینمایی مشترک ایران و چک رونمایی شد

پوستر فیلم سینمایی «تعارض» به کارگردانی محمدرضا لطفی و تهیه‌کنندگی سیدامیر سیدزاده، با طراحی علیرضا قدیمی در آستانه حضور در بخش مسابقه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد.

«تعارض» که پیش از این با نام «ریست» در رسانه‌ها شناخته شده بود، برای اولین بار در ایران، از زاویه دوربین‌های مدار بسته به روایت داستان پرداخته است که این می‌تواند چالش‌هایی را برای مخاطبان به وجود آورد.

رضا بهبودی، سودابه بیضایی، محمد صدیقی‌مهر، حامد رحیمی‌نصر، پریسا محمدی و رقیه افشین‌پور، بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «احساس می‌کنم دیوونه شدم...یه جورایی به تمام دوربین‌های مداربسته که دارن آدم رو کنترل می‌کنن حساسیت پیدا کردم...اونقدر توی این ماجرا غرق شدم که احساس می‌کنم پشت همه این دوربینا یه نفره...یه نفر که چهار چشمی داره منو نگاه می‌کنه!»

دیگر عوامل «ریست» که محصول مشترک ایران و جمهوری چک است، عبارتند از مجید گرجیان (مدیر فیلمبرداری)، بابک قائم (تدوین) و حمیدرضا یراقچیان (آهنگساز).

 

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه