ارسال به دیگران پرینت

افزایش تعداد حمله‌های عصبی پس از سرنگونی هواپیما

افزایش تعداد حمله‌های عصبی پس از سرنگونی هواپیما روزنامه شهروند به نقل از روانپزشکان و مسئولان کلینیک‌های روان‌درمانی از افزایش تعداد مراجعان به دلیل حمله‌های عصبی و تشدید افسردگی پس از اتفاقات اخیر خبر داده است. یک هفته بعد از سرنگونی هواپیما تعدادی از متخصصان حوزه سلامت روان در بیانیه‌ای زنگ خطر پرخاشگری و کنش‌های […]

افزایش تعداد حمله‌های عصبی پس از سرنگونی هواپیما

افزایش تعداد حمله‌های عصبی پس از سرنگونی هواپیما

روزنامه شهروند به نقل از روانپزشکان و مسئولان کلینیک‌های روان‌درمانی از افزایش تعداد مراجعان به دلیل حمله‌های عصبی و تشدید افسردگی پس از اتفاقات اخیر خبر داده است.

یک هفته بعد از سرنگونی هواپیما تعدادی از متخصصان حوزه سلامت روان در بیانیه‌ای زنگ خطر پرخاشگری و کنش‌های ویرانگر را به صدا درآوردند و نوشتند در این روزهای پرتنش و روان‌فرسا که جراحت‌هایی هولناک بر روان جامعه ایرانی فرود آمده، اعماق فاجعه در سطوح فردی و اجتماعی می‌تواند فراتر از تاب‌آوری و هضم‌پذیری مردمان داغدار ایران زمین شود.

پس از این فاجعه، در شهرهایی مانند تهران و مشهد کلینیک‌های روانی تصمیم گرفتند به‌صورت رایگان به مردم مشاوره می‌دادند. همچنین اداره کل سلامت شهرداری تهران هم تصمیم گرفت در خانه‌های سلامت محله‌ها به شهروندان مشاوره رایگان بدهد.

آمار منتشرشده از سوی وزارت بهداشت نشان می‌دهد ٢٣درصد جمعیت ١۵ تا ۶۵ سال کشور دست کم از یک اختلال روانی رنج می‌برند.

منبع : صرفا جهت اطلاع
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    اخبار مرتبط

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه