ارسال به دیگران پرینت

مسیر مرز تمرچین مسدود شد

فرماندار پیرانشهر گفت: با توجه به وزش باد و کولاک برف در محور پیرانشهر به تمرچین تردد در این مسیر ممکن نیست و مسافران گرامی به هیچ وجه در این مسیر تردد نکنند.

مسیر مرز تمرچین مسدود شد

سیدعلی ترابی گفت: با توجه به وزش باد و کولاک برف در محور پیرانشهر به تمرچین تردد در این مسیر ممکن نیست و مسافران  به هیچ وجه در این مسیر تردد نکنند.

ترابی افزود: مسافرانی که در بخش پایانه مسافری مرز تمرچین حضور دارند تا اطلاع ثانوی در آنجا اسکان داده می‌شوند و افرادی که در این بخش حضور دارند، به هیچ وجه به سمت پیرانشهر تردد نکنند.

 
فرماندار پیرانشهر که خود نیز در مسیر گمرک تمرچین حضور داشتند، ادامه داد: هم اکنون نیرو‌های امدادی متشکل از خودرو‌های راهداری و نظامی در حال انتقال مسافران گرفتار در کولاک به سمت پیرانشهر هستند.
 
او در خاتمه تاکید کرد؛ که به هیچ وجه مسافران چه از سمت پیرانشهر به سمت مرز تمرچین و چه از سمت تمرچین به سمت پیرانشهر حرکت نکنند و تا مناسب شدن اوضاع، از هرگونه تردد در این مسیر خودداری کنند.
 
فرماندار پیرانشهر گفت:تا کنون صد نفر از در راه ماندگان در پایانه مرزی تمرچین و ۲۰۰نفر نیز در مدرسه شبانه روزی محمدرسوالله پیرانشهر اسکان داده شده اند.
 
او گفت: علاوه بر این دو محل مسجد انصار و خوابگاه اداره ورزش و جوانان نیز به منظور اسکان مسافران در نظر گرفته شده است.

 

منبع : خبرگزاری صدا و سیما
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه