ارسال به دیگران پرینت

پاسخ باشگاههای ایرانی به نامه جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره لیگ قهرمانان

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در پی ارسال نامه جدید دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره میزبانی تیم های ایرانی در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا امروز جلسه ای با حضور مسولان فدراسیون و مدیران عامل باشگاههای پرسپولیس،سپاهان،استقلال و شهر خودرو در محل فدراسیون برگزار شد.در این نشست نامه باشگاهها در […]

پاسخ باشگاههای ایرانی به نامه جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره لیگ قهرمانان

در پی ارسال نامه جدید دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره میزبانی تیم های ایرانی در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا امروز جلسه ای با  حضور مسولان فدراسیون و مدیران عامل باشگاههای پرسپولیس،سپاهان،استقلال و شهر خودرو در محل فدراسیون برگزار شد.در این نشست نامه باشگاهها در پاسخ به نامه جدید دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا تهیه شد که  متن آن  به شرح ذیل است:

 با عنایت به نامه مورخ ۲۰ ژانویه دبیرکل کنفدراسیون خطاب به دبیرکل فدراسیون فوتبال،جلسه ای امروز تشکیل و پس از بحث و تبادل نظر تصمیمات به شرح ذیل به اطلاع کنفدراسیون خواهد رسید؛

۱_به اطلاع می رساند باشگاههای ایرانی با این استدلال که هیچ دلیل قانونی برای سلب حق میزبانی آنان وجود ندارد اعلام می کنند به هیچ عنوان میزبانی خود را به هیچ وجه به خارج از مرزهای جمهوری اسلامی ایران منتقل نمی کنند.

۲_کلیه باشگاههای ایرانی حاضر در مسابقات اعلام می کنند صرفا در شرایطی در مسابقات حاضر می شوند که کنفدراسیون به صورت رسمی اعلام کنند این باشگاهها از رقبای خود داخل سرزمین جمهوری اسلامی میزبانی می کنند.

۳_در صورت قبول شرایط فوق توسط کنفدراسیون،باشگاههای ایرانی صرفا تغییر زمان برگزاری مسابقات داخل تقویم برگزاری را می پذیرند.

۴_مدیران عامل باشگاههای ایرانی تقاضا دارند در اسرع وقت  جلسه ای با رییس و دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار کنند.

گفتنی است؛ درنامه دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا به سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال آمده بود؛

جناب آقای ابراهیم شکوری سرپرست محترم دبیرکلی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

موضوع: مسائل ایمنی و امنیتی و برنامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ مرحله گروهی

با سلام،

با عنایت به رأی اخیر کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا مورخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۰ که در تاریخ ۱۹ ژانویه ۲۰۲۰ توسط کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا به تصویب رسیده است موارد ذیل را اعلام می نماییم:

در حال حاضر تمهیدات لازم برای برگزاری مسابقات مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰  در قطر به عنوان زمین بیطرف و در تاریخ ۲۵ ژانویه ۲۰۲۰ در حال انجام است که مقرر بود در تاریخ ۲۱ ژانویه سال ۲۰۲۰ به میزبانی باشگاه های ایرانی برگزار شود.

برای مرحله آتی، در صورت صعود هر یک از باشگاههای ایرانی از مرحله پلی آف به مرحله گروهی به همراه دو باشگاه ایرانی دیگری که از پیش در مرحله گروهی حضور داشته اند، کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد می نماید تا تغییرات ذیل در بازی های خانگی باشگاه های ایرانی با هدف ایجاد فرصت های احتمالی بازی در داخل کشور ایران صورت پذیرد: 

۱- زمان بازی های خانگی باشگاه های ایرانی شرکت کننده در لیگ قهرمانان آسیا با بازی های خانگی باشگاه های رقیب جابجا خواهد شد و در کشور باشگاه های مقابل برگزار خواهد شد. به این معنا که بازی های روز یک، دو و سه در خارج از خانه برگزار خواهند شد.

۲- بخش اداری کنفدراسیون فوتبال آسیا ارزیابی خود را از وضعیت موجود تا ماه مارس ۲۰۲۰ انجام خواهد داد. تاریخ دقیق بازدید متعاقباً اعلام خواهد شد.

۳- پیشنهاد فوق شامل تصمیم کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد محل برگزاری مسابقات باشگاه های ایران و عربستان نمی گردد.

از فدراسیون شما درخواست می گردد موافقت کتبی خود را با پیشنهاد فوق الذکر تا پایان روز اداری ۲۰ ژانویه ۲۰۲۰ برای ما ارسال نماید. در صورت عدم دریافت پاسخ شما تا تاریخ ذکر شده این چنین در نظر گرفته می شوود که باشگاه های ایرانی بازی های خانگی خود را طبق برنامه مسابقات اخیر در زمین های بی طرف برگزار می نمایند.با تشکر از همکاری شما.

مشتاقانه منتظر شرکت باشگاه های شما در مسابقات هستیم.

ارادتمندداتو وینزور جان

دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا

 

منبع : آفتاب نو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه