ارسال به دیگران پرینت

رئیس پلیس کرمانشاه: پلیس وظیفه دارد با بی‌حجابی برخورد کند

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به ادامه یافتن طرح مقابله با بی حجابی در جامعه از سوی پلیس، گفت : این برخورد‌ها در راستای مطالبات مردمی و خواسته اکثر شهروندان صورت می‌گیرد.

رئیس پلیس کرمانشاه: پلیس وظیفه دارد با بی‌حجابی برخورد کند

۵۵آنلاین :

علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : حجاب یک وظیفه شرعی است که بر عهده مسلمانان گذاشته شده و ما ملزم به رعایت آن هستیم.

وی گفت : در کشور ما نیز بحث حجاب به عنوان یک اصل پذیرفته شده مورد توجه و اقبال عموم مردم و خانواده‌ها قرار دارد، حال ممکن است عده معدودی کمتر به آن توجه کنند.

جاویدان با بیان اینکه رعایت حجاب در کشور قانون بوده و عدم رعایت آن بی قانونی محسوب می‌شود، گفت: پلیس وظیفه دارد تا با هرگونه بی قانونی در هر چارچوبی که باشد برخورد کند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه ادامه داد: البته پلیس در ابتدا سعی می‌کند با تذکرات شفاهی و کتبی افراد بی حجاب را متوجه کار نامناسبشان کند و در صورت عدم توجه و تکرار این قضیه برخورد‌های جدی تری داشته باشد.

وی تصریح کرد: حمایت اقشار مختلف مردم از طرح پلیس نشان می‌دهد که برخورد با موضوع بی حجابی یک مطالبه عمومی در جامعه بوده و قطعا با جدیت ادامه خواهد یافت.

جاویدان تصریح کرد: در استان نیز پاسخ به این مطالبه عمومی از سوی پلیس دنبال می‌شود، هرچند خوشبختانه در کرمانشاه نسبت به برخی استان‌های دیگر شرایط بهتری را شاهد هستیم و اکثریت مردم پوشش مناسب را دارند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش هدف پلیس را از اجرای طرح‌های مختلف، ارتقاء امنیت اجتماعی و رضایتمندی شهروندان عنوان کرد و گفت: ماموران انتظامی کرمانشاه خود را خدمتگذار مردم می‌دانند.

وی در پایان تلاش برای افزایش امنیت جامعه و برخورد با هرگونه اخلال در نظم جامعه را از مهمترین برنامه‌های پلیس برشمرد .

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه