ارسال به دیگران پرینت

مسعود فروتن | مسعود فروتن در ای کاش

خاطره جالبی از دیدار محسن مخملباف و اکبر عبدی با خانم مرضیه | روایت مسعود فروتن در برنامه ای کاش

برنامه "ای کاش" یک برنامه تلویزیونی است که در شبکه تلویزیونی صدا و سیما پخش می شود. این برنامه به کارگردانی و تهیه کنندگی مهدی نقویان و نویسندگی رضا مقصودی ساخته شده است. مجری این برنامه نیز مهدی نقویان است.مسعود فروتن، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون ایران، در قسمت اول فصل دوم برنامه "ای کاش" که در تاریخ ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲ پخش شد، حضور داشت. او در این برنامه از آرزوهای خود گفت و تلاش کرد تا یکی از آرزوهای مردم ایران را برآورده کند.حضور مسعود فروتن در برنامه "ای کاش" با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شد. بسیاری از مردم از فروتن تشکر کردند که با کمک خود، توانسته است به یک خانواده آواره کمک کند.

خاطره جالبی از دیدار محسن مخملباف و اکبر عبدی با خانم مرضیه | روایت مسعود فروتن در برنامه ای کاش

روایت مسعود فروتن در برنامه ای کاش

 

برنامه "ای کاش" یک برنامه تلویزیونی است که در شبکه تلویزیونی صدا و سیما پخش می شود. این برنامه به کارگردانی و تهیه کنندگی مهدی نقویان و نویسندگی رضا مقصودی ساخته شده است. مجری این برنامه نیز مهدی نقویان است. مسعود فروتن، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون ایران، در قسمت اول فصل دوم برنامه "ای کاش" که در تاریخ ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲ پخش شد، حضور داشت. او در این برنامه از آرزوهای خود گفت و تلاش کرد تا یکی از آرزوهای مردم ایران را برآورده کند.حضور مسعود فروتن در برنامه "ای کاش" با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شد. بسیاری از مردم از فروتن تشکر کردند که با کمک خود، توانسته است به یک خانواده آواره کمک کند.

بددهنی فریدون فرخزاد جنجالی شد! | مسعود فروتن: این رفتار در فرهنگ من نمی‌گنجید! +ویدئو

خاطره جالبی از دیدار محسن مخملباف و اکبر عبدی با خانم مرضیه به روایت مسعود فروتن در برنامه "ای کاش":

عبدالله اسکندری، گریمور معروف به من گفت مخملباف خیلی دلش می‌خواهد یک‌جایی خانم مرضیه را ببیند. مرضیه گفت اتفاقا می‌خواهم ببینم این آدم را که چطور تفکراتش زیرورو شد. مخملباف به مرضیه گفت "آهنگ "بمیرید بمیرید" را داشتید به ما می‌گفتید که بمیریم! در زندان بودم، از مسئولان زندان خواستم بگذارند در سالن، آن آهنگ را از تلویزیون ببینیم."

اکبر عبدی هم آمد. حنا، دختر مخملباف هم آمده بود و نمی‌توانست حرف بزند. چون شاهد خودکشی مادرش بود، صدایش درنمی‌آمد!

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه