ارسال به دیگران پرینت

وجود ۲ میلیون دانش آموز در استان تهران

استاندار | سرانه آموزشی در استان تهران مطلوب نیست

استاندار تهران با تاکید بر اینکه سرانه آموزشی در استان تهران مطلوب نیست از افزایش کند و سانتی متری سرانه آموزشی در تهران خبر داد.

استاندار  |   سرانه آموزشی در استان تهران مطلوب نیست

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان تهران در تشریح روند افزایش سرانه های آموزشی استان تهران، گفت: وضعیت فیزیکی و سرانه آموزشی در استان تهران مطلوب نیست؛ در حال حاضر افزایش سرانه آموزشی در شهرستان های استان سانتی متری است، لذا باید در این خصوص برنامه محور عمل کنیم.

وی افزود: شاخص های ارزیابی شوراهای آموزش و پرورش استان تهران باید کاربردی و عملیاتی باشند و ریل گذاری در اداره کل آموزش و پرورش استان تهران در راستای افزایش سرانه آموزشی هدفمند باشد. باید همه تلاش ها را برای افزایش برنامه ریزی  سرانه آموزشی در شهرستانهای استان به کار بست. بی تردید در اولین فرصت دانشگاه پیام نور در شهرستان رباط کریم باید ساختمانی که متعلق به آموزش و پرورش است، تخلیه کند و فرماندار این شهرستان باید از طریق شورای آموزش و پرورش شهرستان این اقدام را پیگیری و عملیاتی کند.

استاندار تهران تاکید کرد: افزایش سرانه آموزشی در شهرستان های استان تهران با وجود ۲میلیون دانش آموز بسیار سخت و در واقع سانتی متری است، اما در عین حال در این خصوص در حال توسعه سرانه آموزشی هستیم.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه