ارسال به دیگران پرینت

ترافیک | محورهای هراز و فیروزکوه استان سنگین و پر حجم در جریان است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محورهای هراز و فیروزکوه استان سنگین و پر حجم در جریان است.

ترافیک   |   محورهای هراز و فیروزکوه استان سنگین و پر حجم در جریان است.

سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز نسنگین و پر حجم در جریان است و در مناطق شهرهای عبوری این محور و محور هراز مانند جاجرود، آزادراه تهران_پردیس، گیلاوند، رودهن، و... شاهد پس زدگی بار ترافیکی هستیم.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای شرق استان رخ نداده، گفت: عبور انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه سنگین و پرحجم گزارش شده و خودروها به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

محبی افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم و روان گزارش شده و مشکل خاصی برای عبور خودروها از این محورها وجود ندارد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکت محدودیتی برای روزهای آینده محور هراز پیشبینی نشده، تاکید کرد: هم وطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت مدیریت زمان سفر، فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز و... می‌تواند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم وطنان ما رقم بزنند.

 

منبع : خبرگزاری فارس
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه