ارسال به دیگران پرینت

اخراج مجری زن بدلیل انتقاد از شاه عربستان

| مجری شبکه MBC به علت انتقاد از انفعال پادشاهی عربستان درباره انتقال سفارت آمریکا به قدس برکنار شد

اخراج مجری زن بدلیل انتقاد از شاه عربستان

۵۵آنلاین :

«علا الفارس» مجری اردنی شبکه ماهواره ای «MBC» عربستان در پی نوشتن تویتی جنجالی درباره تصمیم ترامپ در مورد قدس از این شبکه اخراج شد. الفارس در تویتی نوشت: «ترامپ زمان اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل را بیهوده انتخاب نکرد. وی این تصمیم را پس از سفر به کشورهای ما و پس از آنکه یقین حاصل کرد که اعراب این اعتراف را امشب محکوم می کنند و فردا از آن تمجید می کنند، اتخاذ کرد.

اخراج مجری زن بدلیل انتقاد از شاه عربستان

توییت الفارس موجی از واکنش های کاربران سعودی را در تویتر در پی داشت و وی را پس از اشاره به سفر اخیر ترامپ به عربستان، به اهانت به این کشور متهم کردند و بیان کردند که این توئیت اهانت به عربستانی ها و تمسخر موضع پادشاه عربستان درباره قدس است. از سوی دیگر رسانه های سعودی از اخراج این مجری اردنی از شبکه ام بی سی خبر دادند.

منبع : العالم
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه