پایگاه آمریکایی
پایگاههای آمریکا غیرقابل استفاده شد | موشکهای ایرانی به هدف خود رسیدند
| موشکهای ایران، پایگاههای آمریکا در منطقه را غیرقابل استفاده کرده است.
موشکهای ایران، پایگاههای آمریکا در منطقه را غیرقابل استفاده کرده است.
نیویورک تایمز فاش کرد: حملات موشکی و پهپادی مداوم ایران به تأسیسات نظامی آمریکا در سراسر خاورمیانه، چندین پایگاه کلیدی آمریکا را «عمدتاً غیرقابل استفاده» کرده و نیروها را مجبور به پراکنده شدن در تأسیسات موقت، از جمله هتلها و فضاهای اداری کرده است.
دیدگاه تان را بنویسید