ارسال به دیگران پرینت

پمپ بنزین | آتش سوزی در پمپ بنزین | پمپ LPG | حادثه در پمپ LPG

اتفاق فاجعه بار در پمپ LPG در بیرجند

| یک پمپ LPG در بیرجند طعمه حریق شد.

اتفاق فاجعه بار در پمپ LPG در بیرجند

یک جایگاه عرضه سوخت LPG حدفاصل پمپ بنزین معصومیه بیرجند و امیرآباد دچار حریق شد.

حیاتی سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند گفت: ساعت ۱۹:۱۰ عصر امروز یک جایگاه عرضه سوخت LPG دچار  آتش سوزی شد.
او گفت: ۳ تیم از ایستگاه‌های یک، ۲ و ۵ آتش نشانی بیرجند به محل اعزام شدند.

حیاتی گفت: حدود ۳۰ سیلندر ۵۰ کیلوگرمی گاز در این محل وجود داشته که در صورت انفجار و آتش سوزی، خسارت زیادی را به بار می‌آورده است.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند گفت: در این حادثه ۲ خودرو در آتش سوختند.

او گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه