ارسال به دیگران پرینت

در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی انجام شد

تفویض اختیارات لازم به دولت برای مولدسازی دارایی‌های مازاد

| در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی که عصر چهارشنبه (۱۷ فروردین) به ریاست رئیس‌جمهور برگزار شد، مواردی از جمله روند اجرای قانون مولدسازی دارایی‌ها و افزایش بهره‌وری از اموال مازاد دولت و موانع و مشکلات آن، بررسی شدند.

تفویض اختیارات لازم به دولت برای مولدسازی دارایی‌های مازاد

 در این جلسه که رؤسای مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه نیز در آن حضور داشتند، پس از بررسی موانع اجرایی مولدسازی و ارتقای بهره‌وری از اموال مازاد دولت، پیشنهادهای وزارت اقتصاد و دارایی در زمینه ساز و کارهای لازم برای استفاده بهتر از این دارایی‌ها ارائه و تصویب شد.

سران قوا و دیگر اعضای شورای عالی در این جلسه با تفویض اختیارات قانونی لازم به دولت برای هموار کردن مسیر اجرا و بهبود روش‌های افزایش بهره‌وری اموال و مولدسازی دارایی‌های مازاد موافقت کردند.

در این جلسه همچنین سران سه قوه با اشاره به انسجام و هماهنگی موجود در ارکان نظام آن را فرصتی مناسب و موثر در بهبود اقتصاد کشور و معیشت مردم دانستند.

منبع : ايسنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه