ارسال به دیگران پرینت

در «شرم الشیخ»؛

ولیعهد «أبوظبی» با «عبدالفتاح السیسی» رایزنی کرد

| ولیعهد «أبوظبی» که به مصر سفر کرده است با «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور این کشور در شهر «شرم‌الشیخ» دیدار و گفتگو کرد.

ولیعهد «أبوظبی» با «عبدالفتاح السیسی» رایزنی کرد

«محمد بن زائد آل نهیان» ولیعهد ابوظبی امروز دوشنبه با «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور مصر دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش، طرف‌های مصری و اماراتی در جریان این دیدار که در شهر شرم الشیخ انجام شد در خصوص آخرین تحولات منطقه با یکدیگر رایزنی کردند.

ولیعهد ابوظبی و رئیس جمهور مصر در این دیدار همچنین در خصوص روابط دوجانبه و راهکارهای تقویت این روابط و مناسبات با یکدیگر گفتگو کردند.

پس از این دیدار، ولیعهد ابوظبی با انتشار یک پست توئیتری، نوشت: در جریان دیدار با رئیس جمهور مصر، بر سَر تقویت مناسبات دوجانبه در عرصه‌های گوناگون توافق کردیم.

 

منبع : مهر
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه