ارسال به دیگران پرینت

سن ثبت‌نام واکسیناسیون، دو سال دیگر کاهش پیدا کرد

| با دستور وزیر بهداشت، سن ثبت نام واکسیناسیون، دو سال دیگر کاهش پیدا کرد. بر این اساس، متولدین سال ۱۳۴۹ و قبل از آن می‌توانند با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir برای ثبت نام و دریافت نوبت اقدام کنند.


سن ثبت‌نام واکسیناسیون، دو سال دیگر کاهش پیدا کرد

با دستور وزیر بهداشت ، سن ثبت نام واکسیناسیون ، دو سال دیگر کاهش پیدا کرد.

دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت در نامه ای به کاهش ۲ساله سن واکسیناسیون در گروه‌های هدف تاکید کرد.

 

بر این اساس ، متولدین سال ۱۳۴۹ و قبل از آن می توانند با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir برای ثبت نام و دریافت نوبت اقدام کنند.

 

منبع : انتخاب
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه