ارسال به دیگران پرینت

سعید ملایی مدال نقره گرفت

| ملی پوش سابق جودوی ایران به مدال نقره المپیک ۲۰۲۰ توکیو دست یافت.


 سعید ملایی مدال نقره گرفت

 در جریان رقابت های جودوی وزن ۸۱- کیلوگرم المپیک ۲۰۲۰ توکیو، سعید ملایی ملی پوش سابق جودوی ایران و دارنده مدال طلای جهان موفق به کسب مدال نقره برای کشور مغولستان شد.

ملایی در این رقابت ها به ترتیب حریفانی از کشورهای قزاقستان، آذربایجان، گرجستان و اتریش را از پیش رو برداشت و به فینال رسید اما در فینال مغلوب تاکانوری ناگاسه از کشور ژاپن شد و به مدال نقره رسید.

 

منبع : انتخاب
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه