محتشمیپور به علت ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد
| یک عضو مجمع روحانیون مبارز به کرونا مبتلا شد.
حجتالاسلام سیدعلیاکبر محتشمیپور بعداز ابتلا به کرونا در نجفاشرف به بیمارستانی در کرمانشاه منتقل شد و بعد از مداوای اولیه، هماکنون در ICU بیمارستان خاتمالانبیا تهران بستری شده است.
دیدگاه تان را بنویسید