ارسال به دیگران پرینت

کلانتری پس از جلسه هیات دولت: اگر خبر انفصالم از خدمت صحت داشت، اینجا چه کار می کردم؟

| رئیس سازمان محیط زیست در حاشیه جلسه هیات دولت، خبر انفصال از خدمت خود را تکذیب کرد.

کلانتری پس از جلسه هیات دولت: اگر خبر انفصالم از خدمت صحت داشت، اینجا چه کار می کردم؟

ایلنا |  عیسی کلانتری در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در واکنش به انتشار برخی اخبار مبنی بر صدور حکم انفصال از خدمت اظهار داشت: این چیزها را شما می‌سازید.

رئیس سازمان محیط زیست در پاسخ به این سوال که آیا این خبر صحت دارد، عنوان کرد: اگر صحت داشت اینجا چه کار می کردم.

 
 

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه