ارسال به دیگران پرینت

توقیف خودروی پراید با ۹ میلیون تومان خلافی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان زنجان گفت: پلیس راهور شهر زنجان یکدستگاه خودرو سواری پراید دارای خلافی ۹۰ میلیون ریالی را به منظور اعمال قانون متوقف کرد.

توقیف خودروی پراید با ۹ میلیون تومان خلافی

۵۵آنلاین :

سرهنگ عباس مظفری افزود: خلافی خودروی پراید که شماره تهران می باشد توسط دوربین های نظارتی ضبط و ثبت شده و صاحب آن نیز تاکنون از واریز جریمه اجتناب کرده است.

وی اظهار کرد: بیشترین تخلفات صورت گرفته از سوی راننده این خودروی توقیف شده مربوط به توجه نکردن به فرمان پلیس و بی توجهی به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی بوده است.

مظفری افزود: این خودرو از سوی پلیس راهور شهرستان زنجان به پارکینگ پلیس انتقال یافته است که پس از پرداخت خلافی و تسویه حساب، اجازه ترخیص خواهد یافت.

وی تصریح کرد: این خودرو پس از استعلام توسط پلیس و برابر با ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی متوقف شد تا مورد اعمال قانون قرار گیرد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان زنجان گفت: بر اساس این قانون خودروهایی که بیش از ۱۰ میلیون ریال خلافی دارند و صاحبان آنها در پرداخت جریمه کوتاهی می کنند در این صورت بطور خودکار از طریق سیستم ثبت شکایت می شود و این شکایت نیز برای عوامل راهنمایی و رانندگی در هر نقطه از کشور قابل رویت است و بلافاصله می توانند نسبت به توقیف خودرو اقدام کنند.

مظفری از صاحبان خودروها خواست هر چند وقت نسبت به اخذ خلافی از طریق تلفن ۱۲۰ یا سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ و با اینکه از طریق مراجعه به سایت پلیس راهور به آدرس (http://rahvar۱۲۰.ir) و وارد کردن شماره بارکد پستی مندرج در پشت کارت اقدام کنند.

منبع : دنیای اقتصاد
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه