ارسال به دیگران پرینت

وزیر پیشنهادی صمت فعالیت اقتصادی آستان قدس را شفاف کرد

مدیر عامل یک شرکت دارویی آستان قدس با بیان اینکه خدمات گزینه پیشنهادی وزارت صمت در زمان تصدی مسئولیت در وزارت صمت و آستان قدس قابل تقدیر است، گفت: یکی از اقدامات ماندگار دکتر فاطمی امین، راه‌اندازی سامانه شفافیت در آستان قدس آنهم بعد از ۴۰ سال است.

وزیر پیشنهادی صمت فعالیت اقتصادی آستان قدس را شفاف کرد

یک فعال اقتصادی در مورد سوابق و تجارب سیدرضا فاطمی‌امین، گزینه پیشنهادی رئیس جمهور به مجلس برای تصدی کرسی عالی وزارت صنعت، معدن و تجارت، اظهارکرد: تمام موضوعاتی که یک فرد از بعد اقتصادی برای تصدی پست وزارت صمت نیاز دارد، در ایشان قابل مشاهده است.

وی ادامه داد: از نظر تخصص در این حوزه، چه روی کاغذ و چه بر اساس تجارب گذشته و در قیاس با مدیران گذشته مجموعه هایی نظیر آستان قدس و وزارت صنعت، معدن و تجارت، مجموع پارامترها بیانگر توانمندی آقای فاطمی‌امین در این حوزه است.

او با اشاره به اینکه ۶۰ شرکت در زیر مجموعه سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی قرار دارند و فعالیت می کنند، اظهار کرد: این سازمان در زمینه‌های مختلف اقتصادی و صنعتی، یک دولت کوچک محسوب می‌شود که آقای فاطمی‌امین در زمان مدیریت شان، به بهترین شکل مشکلات مدیریتی و زیربنایی این سازمان را برطرف کرده و سوددهی آن را به طور چشمگیر در قیاس با قبل افزایش دادند که تمام اسناد مالی آن موجود و قابل مشاهده است.

وی با تاکید بر اینکه فاطمی امین در سال‌های گذشته تجربه حضور در وزارت صمت را به‌عنوان معاون برنامه‌ریزی داشته‌، افزود: وزیر پیشنهادی صمت، در هر حوزه های که مسئولیت داشته تحولات زیادی ایجاد کرده که نتیجه آن این بوده که هم در حوزه فرآیندی مالی و هم در خروجی، سوددهی اتفاق افتاده است.

او با اشاره به اینکه در موضوع راه اندازی سامانه شفافیت رضوی، هم عملکرد ایشان را می‌توان ملاحظه کرد، تاکید کرد: یکی از ویژگی‌های ایشان تاکید بر شفافیت است که در این راستا، راه‌اندازی سامانه شفافیت در آستان قدس رضوی، از کارهای ماندگار محسوب می‌شود.

این فعال اقتصادی در توضیح پیرامون اهمیت شفاف سازی در آستان قدس رضوی، یادآور شد: پیش از حضور آیت الله رئیسی، سازمان‌های دارایی و تامین اجتماعی جرات ورود به این حوزه‌ها در آستان قدس رضوی را نداشتند، اما این موارد در دوران تصدی مسئولیت دکتر فاطمی امین در کنار آیت الله رئیسی اتفاق افتاد که رهاوردهای آن دوره‌های قبل از آن، کاملا قابل بررسی است.

وی افزود: شما اقدامات صورت گرفته قبل و بعد از سال ۹۵-۹۶ را در سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی بررسی و ملاحظه کنید حتما معنای مدیریت را به خوبی حس خواهید کرد. در سالیان اخیر، یکبار وجود شیخ الوزرا را امتحان کردیم و نتیجه حضورشان را جامعه و مردم کاملا درک کرده اند، حالا وقت آن است که نیروهای باانگیزه، دارای کارنامه و ثابت شده پای به میدان بگذارند تا وضعیت مردم را رو به بهبودی سوق دهند.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه