ارسال به دیگران پرینت

امیرعبداللهیان: برنامه‌های سفر قالیباف به روسیه با درک محدودیت‌های کرونایی تنظیم شده

دستیار ویژه رییس مجلس و مدیرکل بین الملل مجلس گفت که برنامه‌های سفر رییس مجلس به روسیه با رعایت اصول عزت، حکمت و مصلحت و البته درک محدودیت‌های کرونایی تنظیم شده است.

امیرعبداللهیان: برنامه‌های سفر قالیباف به روسیه با درک محدودیت‌های کرونایی تنظیم شده

ایسنا: دستیار ویژه رییس مجلس و مدیرکل بین الملل مجلس گفت که برنامه‌های سفر رییس مجلس به روسیه با رعایت اصول عزت، حکمت و مصلحت و البته درک محدودیت‌های کرونایی تنظیم شده است.

حسین امیرعبداللهیان روابط تهران و مسکو را ممتاز و راهبردی خواند و گفت: سفر رییس قوه مقننه برغم شرایط خاص محدودیت‌های کرونایی، با در نظر داشتن تحولات مهم منطقه و بین‌المللی به روسیه انجام می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های مهمی در مدت اقامت دکتر قالیباف در مسکو تنظیم شده است که دیدار و رایزنی با روسای مجالس دوما و سنای و برخی از مقامات عالیرتبه دولتی روسیه از آن جمله است.

دستیار ویژه رییس مجلس ادامه داد: بی تردید رعایت اصول عزت، حکمت و مصلحت در سیاست خارجی مورد توجه جدی است و برنامه‌های سفر با رعایت این ملاحظه مهم و البته درک محدودیت‌های کرونایی تنظیم شده است.

امیرعبداللهیان با بیان اینکه «پارلمان و دولت مسکو با رویی گشاده و نگاه بلند مدت به مناسبات دو کشور نسبت به تنظیم برنامه‌های سفر عمل کرده‌اند»، گفت: توسعه همه‌جانبه همکاری‌ها و تسهیل روابط تجاری، اقتصادی، صنعتی، فرهنگی و... از اهداف سفر است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه