ارسال به دیگران پرینت

رئیس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی تهران: آقای حاجی بابایی به جیب بازنشستگان دست نکنید

عمل نمایندگان مشخص خواهد کرد که کدام نماینده طرفدار واقعی اقشار ضعیف جامعه هستند و کدام نمایندگان فقط شعار می دهند.

رئیس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی تهران: آقای حاجی بابایی به جیب بازنشستگان دست نکنید
رئیس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی تهران با اشاره به طرح رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس برای پرداخت کمک معیشتی به مردم گفت: آیا سازمان تامنی اجتماعی و بازنشستگان باید تاوان اجرای این طرح را بدهند؟ گویا دیواری کوتاه تر از بازنشستگان تامین اجتماعی پیدا نکرده اند.
 
علی دهقان کیا درگفتگو با خبرنگار عصر خبر افزود: سال گذشته کانون عالی کارگران بازنشسته وکانون های استانی با رایزنی با نمایندگان مجلس به خصوص کمیسیون تلفیق موفق شدند دریافت مبلغ 50 هزار میلیارد تومان از بدهی های سازمان تامین اجتماعی از دولت را در برنامه بودجه سال 99 بگنجانند که البته هنوز بخشی از این مبلغ پرداخت نشده است.
 
 
 
وی گفت: 17 هزار میلیارد تومان از این بدهی صرف اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان شده است و ما منتظریم بقیه مبلغ مصوب مجلس در سال جاری به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شود اما در کمال تعجب می شنویم که آقای حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلسی که می گوید انقلابی است قصد دارد از 32 هزار میلیادر تومانی که در سال 99 بابت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شده است، مبلغ 15 هزار میلیاد تومان آن را برگرداند تا در پرداخت کمک معیشتی هزینه شود که ما با آن مخالفیم.
 
دهقان کیا تاکید کرد: آقای حاجی بابایی زورتان به قشر مستضعف می رسد آن هم به بازنشستگان تامین اجتماعی که حتی از بازنشستگان کشوری و لشکری هم محروم تر هستند؟ این بود طرفداری مجلس یازدهم از مستمندان و اقشار حقوق بگیر جامعه؟
 
وی با بیان این که به دخالت دکتر قالیباف رئیس مجلس و سایر نمانیدگان برای اعاده حقوق بازنشستگان تامنس اجتماعی امیدوار هستیم، گفت: از دکتر قالیباف درخواست داریم اجازه ندهند برخی افراد باعث نامیدی مردم و 3 میلیون و 400 بازنشستگان تامین اجتماعی از مجلس یازدهم شوند و حیثیت کل مجلس را زیر سوال ببرند.
 
دهقان کیا گفت: دکتر قالیباف توجه خوبی به بازنشستگان تامین اجتماعی دارد اما گویا مشاوران وی قادر نیستند حتی ترتیب جلسه ای را با حضور بازنشستگان و رییس مجلس دهند.
 
وی تاکید کرد: اگر برخی می خواهند به مردم کمک معیشتی بدهند خیلی هم خوب است اما نه با هزینه بازنشستگان تامین اجتماعی و دست کردن در جیب بازنشستکان.
 
او گفت: در حال حاضر دولت بیش از 300 هزار میلیادر تومان به سازمان تامین اجتماعی بدهکار است  که در سال جاری مبلغ 32 هزار میلیارد تومان آن به سازمان پرداخت شده است و کا انمتظار داریم که 18 هزار میلیارد تومان بقیه نیز پرداخت شود. الان هم نمایندگانی مثل آقای حاجی دلیگانی طرحی تهیه کرده اند که 15 هزار میلیارد تومان برای پرداخت کمک معیشتی هزینه شود و هزینه اش را هم دولت بدهد و از جیب بازنشستگان نباشد که ما با این طرح موافقیم.
 
وی گفت: عمل نمایندگان مشخص خواهد کرد که کدام نماینده طرفدار واقعی اقشار ضعیف جامعه هستند و کدام نمایندگان فقط شعار می دهند.در هر صورت بازنشستگان تامین اجتماعی سکوت نخواهند کرد.
 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      بیات بیات بیات

    • ناشناس ارسالی در

      برادر عزئز بیات بیات بیات را از انجا حذف فرمایید بیات ریاست ب عالی کدوبازنشستگان زمستان میرود روسیاهیش واسه زغال میمونه اره بیات

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه