ارسال به دیگران پرینت

«شیر شاه» به کمک شیرهای آفریقایی آمد

کمپانی والت دیزنی، سازنده انیمیشن و فیلم سینمایی «شیر شاه» به مناسبت اکران این فیلم، کمپین حمایت از حیات وحش آفریقا به راه انداخت.

«شیر شاه» به کمک شیرهای آفریقایی آمد

۵۵آنلاین :

جشن گرفتن انتشار فیلم سینمایی «شیر شاه» ، فیلم سینمایی به کارگردانی جان فاورو، کمپانی والت دیزنی یک کمپین محافظت جهانی برای افزایش آگاهی از بحرانی که شیرها و حیات وحش آفریقا را تهدید می‌کند، راه اندازی کرده است.

کمپین «حفاظت از افتخار» بر روی حفاظت و احیای جمعیت شیر و همچنین زیستگاه مورد نیاز آن‌ها برای رشد و افزایش پیدا کردن تمرکز دارد. دیزنی در حال حاضر بیش از ۱.۵ میلیون دلار به شبکه ملی حیات وحش و صندوق حمایت از شیرها اهدا کرده است و کمک‌هایی مثل دعوت طرفداران برای دو برابر کردن مبلغ اهدا شده و رساندن آن به سه میلیون دلار را انجام می‌دهد. طرفداران محصولا این کمپانی با شرکت در جشن این کمپانی و خرید محصولاتی که در این جشن ارائه می‌شوند، از کمپین محافظ از شیرها حمایت می کنند.

۲۵ سال از نسخه اصلی که دیزنی با عنوان شیر شاه منتشر کرد، می‌گذرد و در این مدت زمان، قاره آفریقا نیمی از جمعیت شیرهای خود را از داده است و گفته می‌شود تنها حدود ۲۰ هزار شیر دیگر باقی مانده است. دیزنی قصد دارد با حمایت از صندوق بازیابی شیرها، جمعیت این گونه جانوری را تا سال ۲۰۵۰ به میزان سابق بازگرداند و یک آینده روشن برای آینده حیات وحش آفریقا را تضمین کند.

صندوق حمایتی کمپانی دیزنی، از سال ۱۹۹۵ تا کنون ۷۵ میلیون دلار برای محافظت از حیات وحش از جمله حمایت ۱۳ میلیون دلاری برای حفاظت از حیات وحش آفریقا که بیش از ۳۰ کشور را پوشش می‌دهد، صرف کرده است.

گفتنی است فیلم سینمایی شیر شاه در تاریخ ۱۹ ژوئیه (۲۹ خرداد) اکران می‌شود.

منبع : خبرآنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه