ارسال به دیگران پرینت

انجام حرکات صحیح یوگا با شلوار هوشمند

شلوار هوشمند (Nadi X) در تمرین های یوگا، با داشتن 5 سنسور شتاب سنج همانند یک مربی پیشرفته عمل کرده و کاربران را در انجام صحیح تمرین ها و حرکات سخت هدایت می کند.

انجام حرکات صحیح یوگا با شلوار هوشمند

۵۵آنلاین :

بیتا میرعظیمی

ایران آنلاین /یکی از مهمترین عناصر در تکمیل ورزش "یوگا"، بهره مندی از وجود یک مربی باتجربه برای انجام تمرین های سخت است؛ اما واقعیت این است که شما در هر لحظه و مکان به مربی دسترسی نداشته وآن زمان تنها باید امیدوار باشید که تمرین های مشکل را به درستی انجام دهید.

اخیرا کمپانی Wearable Xاز منهتن، شلواری هوشمند و قابل شستشو برای تمرین های یوگا طراحی و ساخته است که همانند یک مربی کاربر را در انجام صحیح تمرین ها هدایت می کند.

این شلوار هوشمند (Nadi X) دارای پنج سنسور شتاب سنج در باسن، زانو و مچ پا است که با ارزیابی تمرین های کاربر، تمرین های ناصحیح را تشخیص داده و هشدار می دهد.

با آغاز تمرین ها، اطلاعات انجام شده توسط کاربر از طریق شتاب سنج رصد شده و از طریق بلوتوث به یک اپلیکیشن ارسال میشود. همزمان این اپلیکیشن ، به صورت شفاهی و بصری کاربر را هدایت کرده و مشخص می کند که تمرین های انجام شده صحیح بوده است یا خیر. در صورت انجام تمرین غلط نیز، حرکت صحیح را آموزش داده و به کاربر اطلاع می دهد که چانه ها، زانو ها یا مچ پا را به نحو صحیح حرکت دهد.

سنسورهای این فناوری که به گونه ای بسیار ظریف در پارچه این شلوار بافته شده است، در وضعیت صحیح تمرین، به شیوه ای خاص عمل کرده و فعال می شود.

این فناوری در عین حال همانند یک مربی پیشرفته حرکات کاربر را رصد کرده و در ارتباط با بهبود آن پیشنهادهایی را مطرح می کند.

باتری این شلوار هوشمند در پشت زانو چپ آن قرار گرفته و با هر بار شارژ کردن می توان به مدت 90 دقیقه ازآن استفاده کرد. قیمت این شلوار هوشمند 299 دلار تخمین زده شده و پیش بینی شده که این فناوری تا ماه سپتامبر به بازار عرضه شود.

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه