ارسال به دیگران پرینت

ازدواج علی دایی

ازدواج مجدد بازیکن معروف | جنجالی تازه برای آقای گل ایرانی !

برخی رسانه ها از ازدواج مجدد علی دایی خبر دادند.

ازدواج مجدد بازیکن معروف | جنجالی تازه برای آقای گل ایرانی !

علی دایی نسبت به حواشی اخیر در مورد ازدواج دوباره اش واکنش داد و گفت: من فقط یک بار ازدواج کرده ام و دوتا دختر دارم.

علی دایی در مورد حواشی اخیر در مورد ازدواجش درکنار عادل فردوسی پور واکنش نشان داد. علی دایی این روزها حواشی بسیاری دارد. علی دایی اولین مهمان برنامه فوتبال 360 با مجری گری عادل فردوسی پور است. علی دایی در این برنامه حواشی محتلفی ایجاد کرد.

 

علی دایی

علی دایی متولد 14 بهمن 1348 بازیکن فوتبال بازنشستهٔ تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس است که علاوه بر بازی در لیگ برتر ایران، سابقه حضور در لیگ‌های ستارگان قطر، امارات و بوندسلیگا آلمان را هم در کارنامه دارد. او اکنون مربی فوتبال، تجارت‌پیشه، کارآفرین و بنیانگذار و مدیرعامل شرکت پوشاک ورزشی دایی است.

بیشتر بخوانید:

 

دایی که بهترین گلزن تاریخ تیم ملی ایران به‌شمار می‌رود؛ در نظرسنجی‌های سایت ای‌اف‌سی و برنامه نود با کسب اکثریت آرا به ترتیب به عنوان بهترین مهاجم تاریخ جام ملت‌های آسیا و نیز بهترین مهاجم بعد از انقلاب در ایران انتخاب شد. دایی از سوی ای‌اس‌پی‌ان به عنوان یکی از ده بازیکن برتر تاریخ فوتبال آسیا انتخاب شده و همچنین توسط فدراسیون تاریخ و آمار فوتبال در تیم منتخب قرن 20 آسیا قرار گرفته‌است. او با زدن 109 گل در 149 بازی ملی، دومین گلزن در رده بازی‌های ملی فوتبال مردان جهان است، درحالیکه سال‌ها عنوان بهترین گلزن بازی های ملی جهان را به یدک می‌کشید. او با ثبت 14 گل، رکورد بیشترین گلزنی در تمام ادوار جام ملت‌های آسیا را هم در اختیار دارد.

در 15 تیر 1400، خروجی بزرگراه باکری تهران به اتوبان کرج تا ورودی اصلی مجموعه ورزشی آزادی به نام علی دایی به ثبت رسید. همچنین به پاس خدماتش در کمک‌رسانی به مردم در زلزله کرمانشاه نام گونه‌ای از ماهیان تازه کشف شده رودخانه سیمره «کتفیش علی دایی» (Glyptothorax alidaeii) نهاده شد.

 

منبع : روابط گستر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه